אולי הפעם? ברצלונה מתכננת לצרף את ז'אן מישל סרי בינואר

ז'אן-מישל סרי
ז'אן-מישל סרי | AFP

קשר ניס, שכבר סיכם את תנאיו אצל הקאטלונים בסוף אוגוסט, צפוי להצטרף תמורת 40 מיליון יורו. באנגליה בטוחים: אתלטיקו תשבור את שיא ההעברות עבור דייגו קוסטה

(גודל טקסט)
ברצלונה תפתח הערב (שלישי) את קמפיין ליגת האלופות מול יובנטוס לקרב ענקיות בקאמפ נואו, אך חרף המאזן המושלם של ארנסטו ואלוורדה בליגה הספרדית – בצוות המקצועי עדיין לא מרוצים מהמצב של הסגל. על פי הדיווחים היום בתקשורת בברצלונה, רוברטו פרננדס עדיין לא ויתר על האפשרות לצרף את ז'אן מישל סרי. אחת הסיבות למרדף אחרי קשר נבחרת חוף השנהב קשור גם במצבו הבעייתי של נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו, בעקבות מכירתו של ניימאר והפארסה בנושא הרכש.



סרי, שזכה לכינוי "צ'אבי האפריקאי", כבר סיכם את תנאיו בקאטלוניה ולבסוף נשאר בצרפת בשל הרצון של הנהלת ברצלונה לרדוף אחרי פליפה קוטיניו ואנחל די מריה, תוכנית שלא יצאה אל הפועל והותירה את ואלוורדה עם פאוליניו כחיזוק המשמעותי ביותר לשלישיית הקישור. כעת, שחלון ההעברות הסתיים ובשל העובדה כי ליברפול לא הייתה מוכנה לוותר על הברזילאי ובפאריס סן ז'רמן בחרו להקשיח עמדות בנוגע למכירתו של די מריה, האפשרות של סרי נחשבת לבעלת הסיכויים הגדולים ביותר לצאת לפועל כבר בחודש ינואר. בניס יהיו מוכנים למכור את הקשר תמורת 40  מיליון יורו, עסקה זולה הרבה יותר לעומת הסכומים אותם דרשו על קוטיניו ודי מריה.



חיזוק שני לקישור? פאוליניו וברתומאו (ברצלונה רשמי)
 



רק בתחילת החודש ולאחר ההדחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות מול ניס, נשיא הקבוצה הצרפתית תקף את נשיא ברצלונה ג'וזף מריה ברתומאו בשל הנסיגה מהמשא ומתן לגבי סרי, שכתוצאה מהעובדה שהמעבר לא יצא הפועל לא שיחק ב-3:0 מול אמיין רק בשל התחושות הקשות. בינתיים, במועדון בחרו לחשוף את סט החולצה השלישי, שבעיקר מזכיר את החולצה הראשונה של רומא.


⚽️ La tercera equipación, ya a la venta https://t.co/Q6JJg6lUgj#ForçaBarçapic.twitter.com/nqBHpBhFfQ

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 12 בספטמבר 2017

ואם כבר בינואר עסקינן, באנגליה טוענים כי עסקת העברתו של דייגו קוסטה לאתלטיקו מדריד סוכמה. צ'לסי, שרשמה את החלוץ לליגת האלופות אך מעוניינת להיפטר ממנו, תקבל 60 מיליון יורו עבור חלוץ נבחרת ספרד שיהפוך לרכש היקר ביותר בתולדות הקולצ'ונרוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי