מכה לברצלונה: עוסמאן דמבלה ייעדר 3-4 חודשים

דמבלה
דמבלה | AFP

החגיגות מה-1:2 הדרמטי על חטאפה הועבו בעקבות הבשורות על היעדרותו הממושכת של הכוכב הצרפתי בשל קרע בשריר הירך

(גודל טקסט)
מכה קשה לברצלונה: הכוכב הצרפתי עוסמאן דמבלה סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר מהמגרשים ב-3-4 החודשים הקרובים. השחקן המוכשר נפגע במהלך ה-1:2 הדרמטי אמש (שבת) על חטאפה ובבדיקות שנערכו היום התבררה חומרת הפציעה.


בגזרת הבשורות הטובות, פאוליניו ספג הרבה אש מאז נרכש על ידי ברצלונה ב-40 מיליון יורו מגוואנגז'ו אברגרנדה, אבל אתמול לפחות הוא הוכיח שההשקעה בו לא היתה לשווא עם שער בכורה שהיה גם שער הניצחון.




"פאוליניו הציל את בארסה" וגם "הספסל עשה נפלאות" היו הכותרות של העיתון "מארקה" אחרי שפאוליניו ודניס סוארס עלו כמחליפים וכבשו. "מונדו דפוטיבו" כתב שאין לפאוליניו את היכולות של סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה או איבן ראקיטיץ'. "פאוליניו הוא פאוליניו. יש לו את היכולות שלו וקודם כל זה לתת שואו וליהנות. חוץ מזה הוא יכול להיות חלוץ. הוא הגיבור הכי לא צפוי של ברצלונה".


ארנסטו ואלוורדה, עליו נאמר שיעשה מינימום רוטציות, נזקק לחילופים אחרי שברצלונה התקשתה מול קבוצת הפרבר של מדריד. "הראינו שיש לנו את היכולת להגיב לפיגור וזה חיזק את האמונה שלנו שיש כלים בספסל להגיב אחרי שהיריבה לחצה עלינו. חשוב מאוד שפאוליניו וסוארס כבשו. זה ייתן להם המון ביטחון", אמר ואלוורדה. למאמן גם היתה תיאוריה על היכולת הבינונית של הקבוצה: "כר הדשא לא איפשר לנו לשחק את המשחק הטכני שלנו".

Cover of SPORT – PAULINHAZO pic.twitter.com/JEs1qwi3wo

— IG: soalbarca (@soal_BARCA) September 17, 2017

ומה היה לגיבור של המשחק לומר? פאוליניו שנכנס רק בדקה ה-77: "מאושר שכבשתי שער ניצחון. אני אוהב לבוא מאחור ולכבוש והשער שלי היה דוגמה מצוינת לכך. אני אוהב לשחק דומה לאיבן ראקיטיץ', וכשאתה מקבל מסירה גדולה כמו שמסי נתן לי אני מנצל את היכולות שלי". דניס סוארס ניצל הזדמנות לסגור חשבון עם אלה שביקרו אותו ואת ספסל המחליפים: "היתה ביקורת על המחליפים בברצלונה כאילו אנחנו לא מספיק טובים, היום הייתה לנו הזדמנות להוכיח שאנחנו יודע לשחק ולתרום".



ג'רארד דאולופאו גיבה את המאמן: "כר הדשא באמת היה גרוע. זה ניצחון חשוב גם בגלל שלא יכולנו לשחק כרגיל על המגרש הזה. אנחנו מאושרים ללכת הביתה עם כל שלוש הנקודות. אין לי בעיה שנכנסתי כמחליף, לפעמים עדיף לשחק חצי שעה טובה מ-60 דקות גרועות".


Paulinho went from flopping at Spurs & plying his trade in China, to captaining Brazil & scoring Barça winner. Don't give up on life, folks.

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) September 16, 2017



אגב, בספרד חשפו היום כי ברצלונה תצטרך לשלם 800 אלף יורו נוספים למנצ'סטר סיטי על דניס סוארס. לפי ההסכם בין המועדונים, ברצלונה תשלם עבורו 800 אלף יורו על כל 10 הופעות שיערוך – עד שיצבור 100 הופעות בברצלונה, שהם בסך הכל 8 מיליון יורו. אתמול הוא רשם את משחקו ה-40 בקבוצה, בארסה שילמה עליו 1.8 מיליון יורו לסיטי בעונת 13/14 והוא שיחק רק בברצלונה ב', הועבר לוויאריאל עם סעיף שיוכל להשתחרר חזרה לבארסה ב-3.25 מיליון יורו. כל זאת יכול לגרום לכך שמחירו יעלה עד ל-13.85 מיליון יורו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי