דיווח: ריאל מדריד ויתרה על דה חאה ותנסה לצרף את קפה

קפה אריסבלאגה
קפה אריסבלאגה | אתר רשמי

אלופת אירופה לא מוכנה לצרף את שוער מנצ'סטר יונייטד וסימנה את הכישרון בן ה-22 של בילבאו. קפה, שחוזהו יסתיים הקיץ, מסרב להאריך את ההסכם בחבל הבאסקים

(גודל טקסט)
כבר שלוש שנים שריאל מדריד רודפת אחריו דויד דה חאה, אך היום (שלישי) מדווחים בתקשורת הספרדית כי הסאגה הגיעה לסיומה. אלופת אירופה ירדה סופית מהאפשרות לצרף את שוער מנצ'סטר יונייטד כאשר היא מקווה לרכז את מיטב המאמצים על מנת להחתים את קפה אריסבלאגה. הכוכב בן ה-22 של אתלטיק בילבאו מסרב להאריך את חוזהו בקבוצה הבאסקית, שיסתיים בקיץ הקרוב. 

הסיבה המרכזית לשינוי בעמדתו של השוער, קשורה לריאל שעקבה אחריו בשנה האחרונה. בבילבאו תכננו להאריך את חוזהו של קפה ולהצמיד לו סעיף שחרור של 65 מיליון יורו, רק כדי למקסם רווחים ממכירה עתידית. בריאל סימנו את קפה כיורשו של קיילור נבאס ואם הוא אכן יצטרף לסגל של זינדין זידאן הוא יצטרף לדני סבאיוס, תיאו הרננדס, ויניסיוס כחלק מהבנייה העתידית של הסגל.

 



קפה גדל בבילבאו, אך צבר ניסיון בליגת המשנה בשתי עונות השאלה, עד שתפס את מקומו של גורקה איראיסוס. הוא נכלל בסגל הנבחרת הצעירה של ספרד ונחשב לשוער העתיד הספרדי. כזכור, צירופו של דה חאה לבלאנקוס לא יצא אל הפועל רק בגלל פקס והותיר אותו בסגל של ז'וזה מוריניו. 


הכוכב הבא? קפה (אתר רשמי) 


בצד השני של מדריד, אתלטיקו לא מוותרת על האפשרות לצרף את דייגו קוסטה בחודש ינואר. באנגליה מדווחים כי צ'לסי קיבלה הצעה בסך 57 מיליון יורו עבור חלוץ נבחרת ספרד, שמסרב לשחק תחת אנטוניו קונטה. קוסטה הבהיר מתחילת הקיץ כי הוא מעוניין לשוב אך ורק לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס מקווים כי בינואר, אז יסתיים אמברגו ההעברות, העסקה תושלם באופן סופי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי