דיווח בספרד: כריסטיאנו רונאלדו ישתכר כמו ליאו מסי

רונאלדו
רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד, שתפגוש ברביעי ב-23:00 את בטיס, צפוי להרוויח 30 מיליון יורו לעונה. זידאן על סערת ניימאר-קבאני: "אני מתכנן מראש מי יבעט"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפגוש את מחר (רביעי, 23:00) את בטיס במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית. מהסגל של הבלאנקוס ייעדר תיאו הרננדס הפצוע כאשר מרסלו ישוב מהרחקה ויפתח במקומו. הסיבה המרכזית לאופטימיות בסגל של זינדין זידאן היא חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו. CR7 סיים עונש הרחקה בן חמישה משחקים בתקווה לסייע לריאל להדביק את הפער מהפסגה כשהוא ישתף פעולה בהתקפה עם גארת' בייל.

החדשה המעניינת יותר לגבי רונאלדו, הגיעה מהתקשורת הספרדית. באחת מתוכניות הטלוויזיה דווח כי הכוכב דרש מפלורנטינו פרס חוזה משודרג. נשיא ריאל, שמקווה להשאיר את רונאלדו מאושר, נענה לבקשה והצדדים קרובים לסיכום. על פי הדיווח, חוזהו החדש של רונאלדו היה בשכר שווה לזה של ליאונל מסי, העומד על 30 מיליון יורו נטו לעונה. הפורטוגלי, שחתם רק בשנה שעברה על הארכת חוזה עד 2021, יקבל עונה נוספת בחוזהו החדש ותוספת של שמונה מיליון יורו לעונה. 

בנושא אחר, ריאל מעוניינת לשבור את השיא של סנטוס האגדית ולשם כך היא צריכה להבקיע לפחות שער אחד מול בטיס, כדי להבקיע במשחק 74 ברציפות בכל המסגרות. לקראת המשחק, סיפר זיזו במסיבת העיתונאים: "זה לא הוגן שכריסטיאנו חוזר לשחק רק עכשיו, אבל מה שהיה נשאר מאחור. אני שמח שהוא חוזר ויודע שרונאלדו מאושר לשחק. הוא שאפתן בצורה בלתי רגילה, לא אופתע אם הוא ישפר את הסטטיסטיקה שלו גם בעונה".


רוצה כמו מסי. רונאלדו (AFP) 

הליגה: "זכייה באליפות לא פחות יוקרתית, פחות חזקה או פחות יפה מליגת האלופות. היא אחת החזקות והיפות בעולם ולזכות באליפות הכי קשה בעולם".

הכושר של גארת' בייל: "נגד סוסיאדד כולנו ראינו מה הוא יכול לעשות. הוא שחקן מעולה שצריך זמן. הוא יודע לעשות דברים גדולים, גם אם לא נותנים לו מרחב. לדעתי הוא שחקן מושלם".


עתידו וחוזהו החדש בקבוצה:
"העניין הזה כבר סגור, אבל זה לא אומר כלום, מה שמשנה זה מה שקורה ביומיום ואני לא רואה את עצמי מעל זה".

מעמדו של דני סבאיוס: "הוא יכול לשחק בתפקידים שונים והוא מצוין, אבל הוא רק התחיל אצלנו".

הריב בין ניימאר ואדינסון קבאני על בעיטת הפנדל: "אני מראש מתכנן מי יבעט, אבל לא הייתי רוצה להיכנס לזה".


מחכה לדקות ראשונות. סבאיוס (אתר רשמי)

עוד בעניין סבאיוס, הקשר הצעיר עשוי לפגוש ברביעי את אוהדי בטיס הכועסים בעקבות המעבר לריאל. בנוסף, היחסים בין המועדונים עכורים בשל מעברו של דויד פסלין בן ה-13 לבלנאקוס במהלך הקיץ. מנגד, אקס ריאל חאבי גארסיה, אמר: "הגדולה של זידאן שהוא לא חושש לשתף צעירים ולתת להם צ'אנס".

בהמשך, אתלטיק בילבאו תארח את אתלטיקו מדריד המדורגת העונה רק חמישית. הקולצ'ונרוס ניצחה את מלאגה 0:1 במשחק הראשון באצטדיון המדהים שלה "וונדה מטרופוליטן". דייגו סימאונה אמר לפני המשחק: "יש עלינו עומס משחקים אפילו גדול יותר משנה שעברה בגלל שכל הלוח הוקדם בשל המונדיאל. אני חושב שיש שיפור ביכולת ההתחרות של השחקנים. לוקאס הרננדס, וייטו וגייטן בכושר טוב מהעונה שעברה". על היריבה: "נשחק במגרש קשה ומול קבוצה טובה. אנחנו מגיעים ליותר מצבי כיבוש. המשחק מול מלאגה היה מרגש". 

משחקים נוספים: לגאנס – ג'ירונה, דפורטיבו לה קורוניה – אלאבס, סביליה – לאס פלמאס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי