עוד שיא מרשים למסי: "הוא פשוט שחקן מכוכב אחר"

פאוליניו
פאוליניו | צילום AFP

הפרעוש רשם את המאזן הטוב ביותר שלו עם שער תשיעי בחמשת המשחקים הראשונים של העונה, וחבריו לקבוצה היללו. גם פאוליניו זוכה לתשבוחות וקיבל סטנדינג אוביישן מהקהל

(גודל טקסט)

בלי ניימאר, בלי עוסמאן דמבלה, אבל עם ליונל מסי ביכולת שיא, ברצלונה מאותתת שדווקא הנטישה של הכוכב הברזילאי עשתה לה טוב כשהביסה את אייבר 1:6. מסי כבש ארבעה שערים ו-302 בקאמפ נואו בכל המסגרות בהופעה נדירה וסחט את כל המחמאות האפשריות.

הארגנטינאי קבע שיא אישי חדש של כיבושים. הוא הבקיע בחמישה מחזורים 9 שערי ליגה ושיפר בשער אחד את השיא שקבע בעונת 2011/12. הוא כבש צמד, שלושער וארבעה שערים. בעבר כבש ארבעה נגד ארסנל ושיא הכיבוש שלו במשחק אחד נשאר חמישה שערים נגד לברקוזן בליגת האלופות. הוא לא שבר את שיא הליגה כאשר שלושה שחקנים בעבר (פרודן וקמפנל באתלטיקו מדריד כבשו 10 שערים ב-5 מחזורים ראשונים בעונת 1940/41 ופהיניו בלה קורוניה בעונת 1954/55) הצליחו יותר.

"מארקה": "מסי הצליח לשבור אפילו את השיא של עצמו". ארנסטו ואלוורדה צריך להמציא מחדש בכל משחק את מגוון המחמאות שיש לו עבור מסי שמשחק טוב יותר ויותר. אחרי הניצחון אתמול, לברצלונה יש 15 מ-15 בליגה והפרש שערים 2:17. מסי כבש כבר 9 שערים העונה, והמאמן אמר: "הוא השחקן הכי חכם שראיתי, פשוט יוצא מהכלל ואין מילים. אולי הבסנו את אייבר 1:6, אבל הם קבוצה יותר טובה ממה שהתוצאה מראה. הם קבוצה אמיצה. לא ניצחנו כל כך בקלות כפי שזה נראה". יש לציין שואלוורדה אימן את בילבאו הבאסקית ויש לו ההערכה לאייבר שגם היא באסקית.

ברצלונה חוגגת. פתיחת עונה נפלאה
ברצלונה חוגגת. פתיחת עונה נפלאה (AFP)

מגן הרכש נלסון סמדו המסתמן בינתיים כבינגו התלהב אף הוא ממסי: "הוא כל פעם מדהים אותי מחדש. זו זכות לשחק לצידו. הוא תמיד מפתיע. הוא נראה כאילו הוא מכוכב לכת אחר". פאוליניו כבש שוב במשחק והעלה ל-0:3 לקול תשואות האוהדים. ב-"מארקה" תהו "מי בדיוק צוחק עכשיו על פאוליניו? בזכות הנוכחות הפיזית שלו בלבד הוא סייע למסי לכבוש את השער החמישי". דני אלבס שחקן בארסה לשעבר ונבחרת ברזיל אמר עליו: "בסוף יתברר שהוא עלה לברצלונה מעט". אלבס העלה באינסטגראם את השער של פאוליניו.

הקשר הברזילאי אמר בסיום: "לא הייתי צריך להוכיח לאף אחד כלום. "כמה שאנחנו מנצחים יותר ואני כובש זה רק מזרז את הקליטה שלי בקבוצה. זה דבר מיוחד לשחק לצידו של מסי ולצד שאר השחקנים. אני שמח שהאוהדים כבר אוהבים אותי. הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות עבורם זה לשחק טוב". דניס סוארס שכבש אף הוא שער שני העונה אמר: "הרוטציות שעושה ואלוורדה טובות לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי