קוסטה נחת במדריד: לא כך רציתי שהתקופה בצ'לסי תסתיים

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | טוויטר

החלוץ, שיעבור בינואר לאתלטיקו מדריד, התייחס למערכת היחסים הבעייתית עם קונטה: "אף אחד לא יוכל להכתים את השם שלי ומה שעשיתי שם". על קבוצתו החדשה/ישנה: "מחכה להתאמן עם החברים שלי"

(גודל טקסט)
אחרי שאתמול (חמישי) הודיעו צ'לסי ואתלטיקו מדריד רשמית על מעברו של דייגו קוסטה חזרה לקולצ'ונרוס, היום נחת החלוץ בן ה-28 בשדה התעופה במדריד. כידוע, קוסטה יוכל להירשם רק בינואר, גם בשל תום מועד ההעברות, אבל בעיקר בשל סיום אמברגו ההעברות שהוטל על הספרדים, שמנע מהעסקה לצאת אל הפועל עוד קודם לכן.


"לא כך רציתי שתסתיים התקופה בצ'לסי", התייחס קוסטה לחודשים האחרונים הקשים בה נאלץ לשמוע על כך שהוא לא בתכניות בהודעת SMS שקיבל מהמאמן אנטוניו קונטה. "היו לי מערכות יחסים טובות עם האנשים שם, אני לא מאלה שעוזבים בצורה הזו", הוסיף החלוץ שגם תבע את המועדון. יחד עם זאת, קוסטה התייחס לקונטה: "אף בן אדם לא יכתים את השם שלי ואת מה שעשיתי".




החזרה לאתלטיקו מדריד: "כולם יודעים שרציתי לחזור, אבל זה לא אומר שאני לא אסיר תודה לצ'לסי, שם שהיא גם מועדון גדול. אתלטיקו זה הבית שלי. זה לקח הרבה זמן, אבל יש לסיפור סוף שמח. אני מחכה להכיר את החברים שלי ולהתחיל להתאמן. אתלטיקו עשתה מאמץ גדול כדי לצרף אותי". 


@diegocosta: "Atleti is my home and here I am"
https://t.co/ik7rQUYHtm#AúpaAtletipic.twitter.com/CUXNeNLZEO

— Atlético de Madrid (@atletienglish) September 22, 2017


היעדר כושר משחק בשל כך שיוכל להצטרף רק בינואר ולא שיחק העונה בכלל: "אני לא במצב גרוע כמו שחושבים. יש לנו את 'פרופה' (מאמן הכושר של אתלטיקו) שיחזיר אותי לעניינים תוך כמה ימים".  




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי