לסרחיו פנית: ראמוס עשוי לסיים את הקריירה בריאל

ראמוס
ראמוס | Getty

אלופת ספרד ואירופה מתכוונת להאריך את החוזה של הבלם עד 2021 במטרה שיפרוש במדי הבלאנקוס. הבא בתור: כריסטיאנו רונאלדו. ריאל תתארח (17:15) אצל אלאבס עם המאמן החדש דה ביאסי

(גודל טקסט)
 "מארקה" מפרסם הבוקר (שבת) כי גם סרחיו ראמוס יאריך את חוזהו בריאל עד 2021 כפי שעשו לאחרונה דני קרבאחל, כארים בנזמה, מרסלו ואיסקו. בתוך כמה ימים ייערך טקס החתימה הרשמי לפני התקשורת. אגב, הבלם בסך הכל מאריך את החוזה בעונה נוספת (חתום עד 2020) כשהמטרה היא שיפרוש במדי הבלאנקוס.


אלא שראמוס שיהיה בן 35 ב-2021 סיפר למקורביו שהוא מרגיש שזה יהיה החוזה האחרון שלו בריאל מדריד וכי יהיה לו מה לתת גם אחרי 2021. הבלם חתם על החוזה הקודם ב-2015 כשברקע היו חיזורים ממנצ'סטר יונייטד. אגב,  ב-2021 ראמוס יסגור 17 עונות בברנבאו.






גם זינדין זידאן יאריך את חוזהו בקרוב רשמית אחרי שכבר גילה שהחוזה הוארך, אבל הוא יעשה זה בשקט ובלי תמונה עם הנשיא פלורנטינו פרס. מאז שזיזו הגיע כשחקן לריאל מדריד ב-2001 הוא דאג שלא יודלפו פרטים על החוזים שחתם במועדון. ההארכה עשויה להתעכב אם הבלאנקוס לא ייצאו מהמשבר בו הם מצויים (ניצחון אחד בארבעה משחקים וגם הוא מול אפואל ניקוסיה בליגת האלופות).


הבאים בתור הם רפאל וראן וכריסטיאנו רונאלדו, שמעוניין להשתדרג ולהרוויח כ-30 מילין יורו בעונ בדומה לחוזה החדש של ליאו מסי למרות שהפרעוש עדיין לא חתם.



הבא בתור לחתום? רונאלדו


ריאל מדריד תתארח הערב (17:15) אצל אלאבס בתקווה לשמור על מאזן חוץ מושלם כשהיא תעלה ללא מרסלו הפצוע שצפוי להיעדר כחודש מהמגרשים. את המארחת ידריך מהקווים ג'יאני דה ביאסי לשעבר מאמן נבחרת אלבניה שאימן בעבר את לבאנטה וכן את טורינו (בשתי קדנציות) וברשיה. דה ביאסי החליף את לואיס זובלדיה הארגנטינאי בן ה-36 שפוטר אחרי שהקבוצה לא צברה אפילו נקודה אחרי חמישה מחזורים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי