דיווח: ריאל מדריד מעוניינת לצרף את יוליאן דראקסלר בינואר

יוליאן דראקסלר
יוליאן דראקסלר | AFP

חיזוק היחסים בין זידאן לראול הובילו את מאמן אלופת אירופה לסמן את קשר פאריס סן ז'רמן לקראת מועד ההעברות הקרוב. פ.ס.ז' עשויה לדרוש 60 מיליון יורו עבור הקשר

(גודל טקסט)
קיץ 2017 בריאל מדריד נחשב לאחד השקטים ביותר בתולדות המועדון. הבלאנקוס בעיקר דללו את הסגל כאשר אלברו מוראטה, מריאנו דיאס וחאמס רודריגס עזבו. לעומתם, תאו הרננדס, דני סבאיוס וגם החזירו את חסוס ואייחו ומרקוס יורנטה המושאלים. בזמן שזינדין זידאן הצהיר בשבועות האחרונים כי הוא מרוצה מהסגל של אלופת אירופה, הפתיחה הפושרת בליגה מעוררת את הצוות המקצועי לחשוב שנית. היום (שלישי) מדווחים כי השם החם בפנקס של זידאן הוא יוליאן דראקסלר. ריאל סימנה את הקשר הגרמני של פאריס סן ז'רמן, שמעמדו בעיר האורות נפגע משמעותית.




בעקבות ההתחמשות של הענקית הצרפתית עם ניימאר וקיליאן אמבפה, הקשר הגרמני שרק הגיע בינואר 2016 הפך לשחקן רוטציה בלבד בסגל של אונאי אמרי. חשוב לציין כי מאז סגירת העברתו של ניימאר מברצלונה, שמו של הגרמני נקשר דווקא עם הקאטלונים, שבסוף הסתפקו בעוסמאן דמבלה. כעת, ריאל חידשה את העניין שלה בדראקסלר כאשר היא עקבה אחריו בצורה קפדנית ב-2012 ו-2013, אז שאלקה הערימה קשיים. 



אחת הסיבות לחידוש העניין בקשר הוא ההכירות שלו עם ראול, שהעביר רשמים חיוביים אודות הגרמני. עדיין לא ברור האם פאריס סן ז'רמן תסכים לוותר עליו ובתקשורת הספרדית מדווחים כי בן ה-24 עשוי לעלות כ-60 מיליון יורו. דראקסלר ערך העונה חמש הופעות במדי פ.ס.ז' ועדיין לא כבש. חשוב לציין כי לאחרונה ריאל מדריד בחרה להאריך את חוזיהם של מרבית משחקני המפתח בסגל וצירוף של קשר נבחרת גרמניה עשוי להפוך את הסגל הנהדר של זידאן לאיכותי עוד יותר. דארקסלר הצטרף לעיר האורות בינואר האחרון אחרי קדנציה קצרה בוולפסבורג כאשר הוא גדל בשאלקה, אותה נטש אחרי מספר עונות מאכזבות של הרויאל בלוז. 





ימשיך ללבוש לבן? דראקסלר (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי