פרס: לריאל מדריד יש את השחקן והמאמן הטובים בעולם

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | צילום: gettyimages

נשיא הבלאנקוס נאם בפני ועידת בעלי המניות של המועדון: "אנחנו מובילים את הדירוג של אופ"א ומרוויחים כסף בכל שנה". על רונאלדו: "ינסה לזכות פעם חמישית בכדור הזהב" והמצב הפוליטי: "ריאל לא שייכת לשום מדינה"

(גודל טקסט)

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, דיבר היום (ראשון) בפני ועידת בעלי המניות של המועדון. במהלך נאומו סקר פרס את הישגי הקבוצה בשנים האחרונות, זאת במסגרת קמפיין הבחירות שלו לנשיאות המועדון.

"ריאל מדריד לא שייכת לאף מדינה ולא לאף חברה, זה הערך הגדול שלנו", אמר פרס, שעקץ על הדרך את פאריס סן ז'רמן שעליה נאמר שקטאר קונה לה שחקנים ומחזיקה באופן מעשי בבעלות על המועדון.

ההישגים המקצועיים: "ריאל מדריד ניצחה ב-11 גמרים אחרונים בהם שיחקה. העונה שעברה הייתה אולי היפה בהיסטוריה של המועדון. אנחנו מתמודדים נגד קבוצות עם כוח כלכלי עצום, ולמרות זאת אנחנו הראשונים שזכינו בליגת האלופות פעמיים ברציפות וגם מובילים בדירוג של אופ"א".

הסגל: "יש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם, את הספרדים הכי טובים ואת המאמן הכי טוב בעולם. זידאן הוא גם הסמל של ריאל מדריד (המאזינים מחאו כפיים). כך הוא היה כשחקן וכך הוא היום כמאמן. אנחנו גאים בקבוצה בה משחק השחקן הכי טוב בעולם כריסטיאנו רונאלדו (שוב מחיאות כפיים). הוא ינסה לזכות פעם חמישית בכדור הזהב".

פלורנטינו פרס. מוביל את המועדון הגדול בעולם (gettyimages)
פלורנטינו פרס. מוביל את המועדון הגדול בעולם (gettyimages)

על סרחיו ראמוס: "יש לנו קפטן אגדי שמוביל את הקבוצה. היו לנו העונה שמונה שחקנים בנבחרת השנה של אופ"א וחמישה בנבחרת של פיפ"א".

המצב הכלכלי: "הבסיס של ההצלחה שלנו והעצמאות הוא המצב הכלכלי של המועדון. בכל שנה אנחנו מרוויחים. סך הכספים במועדון בשנה האחרונה היה 675 מיליון יורו ויצאנו עם רווח של 21 מיליון יורו נטו. האצטדיון החדש יהיה הבסיס של העתיד שלנו. החולצות של ריאל מדריד הנמכרות ביותר בעולם. יש לנו 92 אלף חברים והם הבעלים של המועדון".

רונאלדו וזידאן. הטובים בעולם (gettyimages)
רונאלדו וזידאן. הטובים בעולם (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי