ריאל מדריד גברה 0:2 על אספניול מצמד של איסקו

איסקו
איסקו | AFP

רונאלדו עם הבישול המאתיים בקריירה ואסנסיו סידרו לקשר הספרדי שני שערים ששווים ניצחון, למרות הסגל החסר. מוקדם יותר, ויאריאל גברה 0:3 על אייבר, 2:3 לוולנסיה על בילבאו, 4:4 אדיר בין סוסיאדד לבטיס

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
 המחזור השביעי בליגה הספרדית ייערך היום (ראשון) כשבמוקד מלבד הניצחון 0:3 של ברצלונה לאס פלמאס, שנערך ללא קהל בקאמפ נואו בעקבות המהומות בקטאלוניה, ריאל מדריד המשיכה לנצח כשגברה בבית 0:2 על אספניול מצמד של איסקו.


מוקדם יותר, ולנסיה נותרה בלתי מנוצחת עם 2:3 על בילבאו. ויאריאל התאוששה מה-0:0 בנתניה עם מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית עם 0:3 על אייבר. במשחק שהסתיים סיימו ריאל סוסיאדד וריאל בטיס ב-4:4 אדיר.




ריאל מדריד – אספניול 0:2
בסגל חסר ללא דני קרבחאל , גארת' בייל, קארים בנזמה, מרסלו, מתיאו קובאצ'יץ' ותיאו הרננדז הפצועים, האלופה עלתה למקום החמישי ונשארה עם פער שבע נקודות מהמוליכה ברצלונה, במה שהיה הניצחון ה-50 של זינדין זידאן כמאמן ב"לה ליגה". ה"פריקוס" לעומתם, ניצבים במקום ה-14.



"אנחנו השחקן ה-12, כולנו ספרד" (AFP)


האלופה תקפה מהרגע הראשון ובדקה ה-12 התרחש אירוע מעניין כשהקהל בסנטיאגו ברנבאו, כקונטרה לאירועים בברצלונה, הניף כולו את דגל ספרד, כשהמסר היה "כולנו השחקן ה-12 וכולנו ספרד". האלופה המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-12 כדור עומק של כריסטיאנו רונאלדו, עם הבישול ה-200 בקריירהף מצא את איסקו, שכבש מקרוב מול פאו לופס את ה-0:1. ריאל מדריד המשיכה להחמיץ והתוצאה נשמרה עד ההפסקה.


במחצית השנייה אפסניול כבר הייתה מסוכנת יותר וכמעט השוותה מול קיילור נבאס, אבל בדקה ה-71 חטיפת כדור של איסקו התפתחה להתקפה מתפרצת שהסתיימה במסירת רוחב של מרקו אסנסיו לקוסם הספרדי, שבעט שטוח מקצה הרחבה את ה-0:2 והשלים צמד. 12 שערים לקשר המוכשר ב-2017, יותר מכל קשר אחר בספרד.



ריאל מדריד חגגה ניצחון בזכות איסקו (AFP)


סוסיאדד – בטיס 4:4
המארחת היא הקבוצה הכי לא יציבה עד כה בספרד. אחרי ארבעה ניצחונות בכל המסגרות (ליגה והליגה האירופית) הגיעו ארבעה הפסדים ומשחק מול קבוצה שנמצאת בתנופה. האנדלוסים הגיעו למשחק עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים כולל 0:1 בברנבאו על ריאל מדריד.


ואכן כבר בדקה השישית עלתה בטיס ל-0:1 כשפביאן רואיז ואנטוניו סנאבריה שברו בדאבל פס בחצי גובה את הגנת סוסיאדד וסנאבריה, הפרגוואי המצוין, כבש שער רביעי בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו. סוסיאדד הגיבה מהר וחזק. בדקה ה-13 וויליאן חוזה נגח מקרוב פנימה את ה-1:1 ובדקה ה-26 פרץ קוין פיליפס משמאל והעביר רוחב אליו הגיע במהירות מיגל אוריאזבל והטיס את הכדור פנימה כדי לקבוע 1:2 ומהפך.



לאון. גם יתרון של 2:3 ו-3:4 לא הספיק לבטיס (טוויטר)


בטיס לא ויתרה וייצרה מהפך משלה בזכותו של הקשר אנדרס גווארדדו. תחילה בדקה ה-18 הגביה המקסיקני כדור קרן אותו המשיך זוהר פדאל בראשו לקרקע ולרשת וקבע 2:2. עם תחילת המחצית השנייה (46) הגיש גווארדדו כדור עומק נפלא שחתך את קו ההגנה של סוסיאדד והותיר את חואקין לבד מול השער, 2:3 לבטיס. גמור? לא. בדקה ה-57 נשלח חואנמי לרחבה והעביר כדור רוחב לא טוב לכיוון חאבי פרייטו, אלא שאיש מהגנת בטיס לא הצליח להרחיק ולחלוץ הבאסקי רק נותר לדחוק מקרוב את ה-3:3.


בעוד המארחת לוחצת כדי לנצח יצאו האנדלוסים (84) לעוד מתפרצת וסרג'יו לאון המחליף דהר על פני 30 מ' וירה לפינה הגבוהה, 3:4. גמור? שוב לא. חלפו רק 120 שניות ובדקה ה-86 התרומם הבלם דיגו יורנטה עם כל הלב לקרן של ירמאנדי וירה את הכדור בראשו מ-10 מטרים לחיבורים, שער אדיר למשחק אדיר, 4:4 בסיום.


ויאריאל – אייבר 0:3

אחרי ה-0:0 עם מכבי תל אביב החבורה של חאבי קאייחה חזרה לליגה ואספה שלוש נקודות יקרות ששיפרו במעט את מעמדה. סדריק בקאמבו הקונגולזי כבש ראשון בדקה ה-25 אחרי הקפצה מעל מרקו דימיטרוביץ' לאחר כדור עומק של מנואל טריגורס. ניקולה סאנסונה סידר את השני בדקה ה-25. בדקה ה-76 בקאמבו השלים שלושער מהנקודה הלבנה. אייבר ממשיכה לשהות בתחתית, ויאריאל כבר חושבת חלק עליון.


ולנסיה – אתלטיק בילבאו 2:3

העטלפים שפתחו טוב את העונה המשיכה במגמה עם ניצחון על הבאסקים המגמגמים של סיגאנדה. בדקה ה-27 חוסה גאיה סידר לסימונה זאזה את הראשון והאיטלקי הרים את הרשת עם 0:1. כעבור שבע דקות קפה השוער האורח פגע ברודריגו ודני פארחו דייק בפנדל וקבע 2:2. אריץ אדוריס הבלתי נגמר צימק בדקה ה-59 אבל בדקה ה-66 הרמה של מרטין מונטויה מצאה יציאה רעה של קפה שלא ירצה לזכור את המשחק הזה ורודריגו נגח לרשת. שער מצמק של ראול גארסיה בדקה ה-76 לא הספיק לאורחים. ולנסיה במקום הרביעי בצמוד לאתלטיקו מדריד.



זאזה מרחף, ולנסיה השיגה עוד ניצחון (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי