רונאלדו: "ללא ניצחונות ותארים אני מרגיש ריקנות מפחידה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד פתח את הלב: "החלטתי לעזוב את יונייטד כדי להוכיח את עצמי ומאז אני משתפר בכול עונה". וגם: צפו בכריסטיאנו מסתלבט על הקריירה החדשה של פרדיננד

(גודל טקסט)
בזמן שבתקשורת הספרדית עוסקים בבצורת השערים שלו בליגה, כריסטיאנו רונאלדו העניק היום (שלישי) ראיון לריו פרדיננד. כוכב ריאל מדריד בחר לפתוח את הלב מול בלם העבר, איתו שיתף פעולה במנצ'סטר יונייטד. 





רונאלדו פתח וסיפר: "ההחלטה לעזוב את יונייטד הגיעה מתוך הרצון שלי להראות את הרמה שלי בליגה הספרדית. מאז שאני בריאל הצלחתי להשתפר בכול עונה. זה נהדר. לעולם לא אשכח את מנצ'סטר יונייטד, שם למדתי להיות טוב בכול דבר. שיחקתי עם הטובים בעולם".


בנוגע לאפשרות שימשיך לשחק בעוד עשור, בחר הפורטוגלי לעקוץ את הבלם, שהודיע לאחרונה כי יפצח בקריירה חדשה כמתאגרף: "אולי אעשה את מה שאתה עושה ריו".


"מחוץ למגרש אני לא חושב על דברים מיותרים, כל מה שמעניין אותי זה לבלות זמן עם המשפחה שלי והחברים הקרובים. הם אלו שהופכים אותי לאדם המאושר בעולם".


המשך העונה בריאל: "הדבר הכי חשוב בשבילי הוא לנצח, ולזכות בתארים. אנחנו עובדים ללא הפסקה במשך 10 חודשים בעונה ואז אם לא מצליחים לזכות בתואר, אני מרגיש ריקנות מפחידה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי