פיקה: אף אחד לא יכול לפקפק במחויבות שלי לנבחרת ספרד

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | טוויטר

בלם ברצלונה כינס מסיבת עיתונאים דרמטית לבקשתו של המאמן ז'ולן לופטגי: "היה לי מאוד קשה לאחר הקריאות של האוהדים באימון, הנבחרת בשבילי זה כמו המשפחה". על ראמוס: "כל השמועות הן שקר, היחסים בינינו מעולים"

(גודל טקסט)

ג'רארד פיקה כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים דרמטית, ככל הנראה בשל בקשתו של מאמן נבחרת ספרד ז'ולן לופטגי, כדי לנסות להרגיע את הרוחות סביב "לה רוחה" לפני המשחק מול אלבניה וישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל.

"ביום הראשון לאימונים, לאחר התגובה מצד האוהדים, היה לי קשה מאוד, אבל הרגשתי שזה אתגר בשבילי. אני רוצה להבהיר את עצמי ולנסות לעזור לנבחרת בכל דרך אפשרית. אף אחד לא יכול לפקפק במחויבות שלי לנבחרת. אני כבר 15 שנים לובש את המדים האלה ובשבילי החברים פה הם כמו משפחה".

המצב הפוליטי: "לא לכולם צריכות להיות דעות שוות. יכול להיות שאני בעד דעה מסוימת (להצביע במשאל לעצמאות לקטלוניה), אבל אני גם מכבד אנשים שחושבים אחרת. אני לא חושב שזה מונע ממני לשחק בנבחרת. אם אין נבחרת לאומית לקטלוניה, ואני מסתדר עם אנשים פה זה לא אמור להיות סתירה. חוץ מזה שלא הבעתי את דעתי בעד או נגד העצמאות, אלא רק קראתי לאנשים לצאת ולהצביע".

היחסים עם ראמוס: "החברים שלי לקבוצה כבר 'התעייפו' מהדיבורים בנושא ומהשאלות ולכן אני מקיים את מסיבת העיתונאים. השמועות על סכסוך ביני לבין ראמוס הן שקר. יש בינינו יחסים מצוינים. מה שפגע בי הכי הרבה זה ההשפעה של הדיבורים על חבריי לקבוצה, לכן אני יושב פה".  

ג'רארד פיקה. יחסים מעולים עם ראמוס (טוויטר)
ג'רארד פיקה. יחסים מעולים עם ראמוס (טוויטר)

פרישה מהנבחרת: "אני בנבחרת הבוגרת כבר עשר שנים, ואני ממש לא רוצה לעזוב מ'הדלת האחורית".

האם יעדיף לעבור לנבחרת קטלוניה: "עדיין לא חשבתי על זה. אם זה יקרה זה יהיה עוד 3-4 שנים וכבר אהיה בן 33, אז אני לא חושב שאצטרך לקבל את ההחלטה הזו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי