אינסינייה: "החלום שלי הוא לשחק עם מסי וסוארס"

ליונל מסי ולואיס סוארס חוגגים
ליונל מסי ולואיס סוארס חוגגים | AFP

כוכב נאפולי אישר את המגעים עם ברצלונה בקיץ האחרון ורמז לקראת ינואר: "זה לא תלוי רק בי". ורמאלן הודה: "בארסה לא נתנה לי לעזוב הקיץ"

(גודל טקסט)

קיץ 2017 הוא ללא ספק אחד ממועדי ההעברות המטורפים ביותר שעברו על ברצלונה. הקאטלונים איבדו את ניימאר, רכשו בסכום עתק את עוסמאן דמבלה ובעיקר רדפו אחרי פיליפה קוטיניו ללא הצלחה. היום (חמישי) ראיון של לורנצו אינסינייה חשף כי גם הכוכב של נאפולי היה על הכוונת של ברצלונה. 

 



"אני גאה לשחק וללבוש את החולצה של נאפולי", סיפר הקשר הנהדר: "אבל אין ספק שלשחק לצד אלוף כמו ליאונל מסי זו זכות גדולה. בארסה היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם, והייתי שמח לשתף פעולה שם עם מסי ולואיס סוארס, זה חלום גדול".


בשל הפציעה הקשה של דמבלה, בתקשורת האיטלקית לא פוסלים כי הקאטלונים יפנו שוב לפרטנופי בנוגע לאינסינייה. הקשר ניסה לצנן את האווירה כשאמר: "חשוב לי לזכות עם נאפולי בתארים, אני נמצא כרגע בקבוצה טובה ששואפת גבוה. מה שיקרה בהמשך לא תלוי רק בי, אשמח לסייע לנאפולי לזכות בתארים".



רק מחכה למסי. איניסינייה (Getty) 


לעומתו, תומאס ורמאלן המאכזב בחר לשפוך אור על הסיטואציה שלו בקאמפ נואו בראיון לתקשורת הבלגית: "המועדון הסביר לי בקיץ שאני לא יכול לעזוב. נשארתי למרות שאנדרלכט ואברטון הביעו בי עניין רב. שמחתי לשמוע שאני מזומן לאימונים בברצלונה בתחילת העונה, אך לצערי אני לא משחק. אני רוצה לשחק, ובקבוצה כמו ברצלונה שזקוקה לחמישה בלמים בסגל, אני מקווה שזה יקרה. עד ינואר דברים יכולים להשתנות, לצערי אני אפילו לא יכול לשחק בקבוצת המילואים בגלל התקנות של ההתאחדות הספרדית. ייתכן ופציעה או השעיה של אחד משחקני ההגנה תפתח לי את הדלת לסגל של ברצלונה, הרי ואלוורדה שמח מאוד מהתפקוד שלי באימונים". 

 

⚽️ Banana Kick Challenge: Who can bend it best? pic.twitter.com/MpXG68eEO1

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 5 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי