"המטרה הגדולה של ברצלונה לקיץ היא לצרף את גריזמן"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי הקטאלונים מתכוונים לצרף את כוכב אתלטיקו, שנציגיו נמצאים בקשרים טובים עם המועדון והדבר עשוי לסייע בהפחתת מחירו. "ספורט": בארסה עוקבת אחרי דלה עלי ועשויה לשלם 150 מיליון יורו

(גודל טקסט)

 אולי זו פגרת הנבחרות שמובילה לדיווחים הרבים בימים האחרונים ואולי זו ברצלונה שאחרי הקיץ האחרון מנסה לסגור עסקאות מוקדם ככל האפשר, אבל כך או כך – התקשורת הספרדית מתעסקת בעסקאות הבאות שמתכננת ברצלונה אפילו יותר מאשר במשחק הנבחרת הערב באצטדיון טדי.


לפי ה"מונדו דפורטיבו", המטרה מספר אחת של הקטאלונים לקיץ הקרוב, עם כל הכבוד למסוט אוזיל ושאר מועמדים ששמם עלה, היא לצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, שהודה במהלך פגרת הקיץ האחרונה כי היה עוזב את אתלטיקו מדריד לולא אמברגו העברות – או במילים אחרות הצרפתי רמז שברגע שהקולצ'ונרוס יוכלו להביא מחליף ראוי הוא יחפש להתקדם. העונש מסתיים בינואר הקרוב, דייגו קוסטה כבר נרכש מצ'לסי ונראה שהדרך של הצרפתי ליעד הבא סלולה.

 



כבר נראה היה שגריזמן בדרכו הבטוחה למנצ'סטר יונייטד, אלא שספק אם הדבר יקרה עתה אחרי שז'וזה מוריניו הנחית את רומלו לוקאקו בקיץ האחרון, כשלצדו מככבים בין השאר הצעירים אנטוני מרסיאל (שם נוסף שהוזכר כמועמד לברצלונה) ומרקוס ראשפורד. גריזמן יהיה בן 27 במרץ הקרוב ובספרד טוענים שזו אולי הזדמנות אחרונה עבורו לרשום את ההתקדמות הגדולה בקריירה.



גריזמן. הפך למטרה העיקרית של ברצלונה לעונה הבאה (Gettyimages)


ב"מונדו" אף נכתב שבניגוד לסיטואציה עם כוכב יובנטוס פאולו דיבאלה, שבנבחרת ארגנטינה רואים עד כמה קשה לו להסתדר עם ליאו מסי על אותו מגרש, עם גריזמן, שלא ישובץ בעמדה מאחורי החלוץ, שיתוף הפעולה צפוי להיות חלק ונוח.


גריזמן כידוע האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד 2023 וסעיף השחרור שלו עלה ל-200 מיליון יורו, אולם לפי הערכות מערכת היחסים הטובה של ברצלונה עם סוכניו של גריזמן עשויה להפחית את מחירו משמעותית – הרי שהוא הסכים להעלאת סעיף השחרור ב-100 מיליון יורו בקיץ האחרון רק לאור העובדה שאתלטיקו סובלת מאיסור על צירוף שחקנים.


דלה עלי. מתאים לפרופיל של ברצלונה (AFP)
דלה עלי. מתאים לפרופיל של ברצלונה (AFP)


בתוך כך, "ספורט" הקטאלוני טוען שהצוות המקצועי של בארסה עוקב כבר תקופה ארוכה אחרי דלה עלי מטוטנהאם. בקבוצה הקטאלונית סבורים כי הקשר המוכשר מתאים לפרופיל של הקבוצה ועשויים להציע 150 מיליון יורו לתרנגולים.


הקשר בן ה-21 כבר כבש 22 שערים עבור הקבוצה הלונדונית וכעת הוא מקבל 55 אלף יורו בשבוע. טוטנהאם מוכנה להציע לו 90 אלף יורו, אבל לפי ההערכות בארסה תציע הרבה יותר. גם ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמתעניינות ביהלום האנגלי ובקיץ הקרוב עשוי להתפתח קרב מעניין על שירותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי