דיווח: הדלקת בליבו של קרבחאל נעלמה לחלוטין

דני קרבחאל
דני קרבחאל | Gettyimages

בספרד מדווחים שהטיפול אותו קיבל המגן עזר, אך הרופאים זהירים ועדיין אין תאריך לחזרתו. זידאן נתן אישור לצרף את קפה מבילבאו בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

האם דני קרבחאל צפוי לחזור בקרוב למגרשים? "אס" מדווח הבוקר (חמישי) שהדלקת שהתגלתה בליבו של המגן הימני בן ה-25 נעלמה לחלוטין בעקבות הטיפול הרפואי שקיבל, והוא יצא מכלל סכנה.

עם זאת, רופאי הקבוצה מעדיפים להיות זהירים בנוגע לקרבחאל ועוד אין תאריך לחזרתו, כך שהוא לא צפוי לעמוד לרשותו של זידאן לקראת משחק הליגה הקרוב מול חטאפה. עם זאת, נראה שהמגן לא צפוי להעדר לתקופה ארוכה. במקביל, דווח במארקה שהבלאנקוס לא מעוניינים לצרף מגן ימני, ועד חזרתו של קרבחאל זידאן יסתמך על נאצ'ו ואשרף חכימי הצעיר.

מלבד קרבחאל, שחקן נוסף שלא ייקח חלק במשחק הקרוב מול חטאפה הוא השוער קיילור נבאס, שלפי הודעת המועדון סובל מבצקת ברגלו ולא יוכל לשחק. מי שצפוי להחליף את הקוסטה ריקני בין הקורות הוא קיקו קסיאה.


בנזמה מול קפה. ישתפו פעולה בעונה הבאה? (Gettyimages)

ואם כבר עמדת השוער, מארקה מדווח זידאן נתן את אישורו לצרף בקיץ את שוערה של אתלטיק בילבאו, קפה אריסבלאגה. שוער הנבחרת הצעירה של ספרד יסיים את חוזהו בקבוצה הבאסקית ביוני 2018, ולמרות שיחות שנעשו בין הצדדים, לא הושגה הסכמה על הארכת החוזה של קפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי