רונאלדו סידר לריאל מדריד 1:2 דרמטי אצל חטאפה

רונאלדו
רונאלדו | Gettyiamges

בנזמה (39) והפורטוגלי (85) כבשו, מולינה איזן זמנית (56). זידאן וחבורתו עלו באופן זמני למקום השני בטבלה, שמרו על קשר עין עם ברצלונה ושברו שיא ספרדי. 0:1 יקר לאתלטיק בילאו על סביליה

(גודל טקסט)
המחזור ה-8 בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שבת) עם 0:1 יקר של אתלטיק בילבאו על סביליה. לאחר מכן ריאל מדריד גברה על חטאפה 1:2 בחוץ ועלתה באופן זמני למקום השני בטבלה.


חטאפה – ריאל מדריד 2:1 

זינדין זידאן נושם לרווחה. הבלאנקוס שמרו על קשר עין עם ברצלונה ועלו זמנית למקום השני. ריאל בהרכב טלאים ללא קיילור נבאס, קרבחאל, וראן, קאסמירו, מודריץ' ובייל השיגה ניצחון דרמטי במשחקו ה-100 של המאמן הצרפתי. קארים בנזמה חגג בדקה ה-39 שער ליגה ראשון העונה ו-123 במדים הלבנים בבעיטה שטוחה מזווית קשה, אבל חורחה מולינה הוותיק ניצל טעות של מרכוס יורנטה ואיזן בדקה ה-56.



כריסטיאנו רונאלדו החמיץ שער בטוח מאוחר יותר, אבל חמש דקות לסיום הוא קיבל מסירת עומק נהדרת מאיסקו המחליף והכריע את המשחק עם שער ליגה ראשון העונה. CR7 אוהב את חטאפה והוא כבש שער 11 לרשתה ב-12 המפגשים האחרונים. העולה החדשה העיקשת שהפסידה את 15 מ-16 המשחקים האחרונים מול ריאל שוב נותרה עם המחמאות כמו אחרי המשחק הביתי מול ברצלונה. ריאל רשמה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ו-13 ברציפות בחוץ בליגה הספרדית. שיא חדש.


Real Madrid are the first side in LaLiga history to win 13 consecutive away games.

WWWWWWWWWWWWW

Goals: 35
Conceded: 12 pic.twitter.com/pGJYpj7l5B

— Squawka Football (@Squawka) October 14, 2017


אתלטיק בילבאו – סביליה 0:1

מיקל וסגה ניצל בישול של ראול גרסיה בדקה ה-43, כבש מקרוב והעניק לבאסקים שלוש נקודות יקרות אחרי שישה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון. סביליה, שניצחה את בילבאו רק פעם אחת בחוץ מאז ספטמבר 2009, ירדה מנוצחת בפעם השנייה בלבד העונה בכל המסגרות והיא ככל הנראה תאבד את המקום השני עוד הערב. בילבאו, שפתחה את המחזור במקום ה-14, טיפסה באופן זמני עד למקום השמיני ועל כך היא צריכה להודות לקפה, השוער הצעיר והמוכשר שלה, שסיפק עוד משחק מצוין.


תוצאות נוספות: 

אלאבס – ריאל סוסיאדד 2:0 

כבשו לסוסיאדד: מיקל אויארסבאל (77), אריץ אלוסטונדו (81).

 
 

Athletic Club 1-0 Sevilla FC #AthleticSevillaFC#athlivepic.twitter.com/ZoGICve0MK

— Athletic Club (@Athletic_en) October 14, 2017


  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי