רונאלדו דורש מראשי ריאל: רוצה לצרף שוער בקיץ

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב הפורטוגלי לא מרוצה מהעומדים בין הקורות והמליץ על אחד מבין הארבעה: נוייר, קורטואה, דה חאה או טרש טגן. בספרד טוענים שגם מרכוס ראשפורד על הכוונת

(גודל טקסט)

אחרי 355 דקות ללא שער זכות, כריסטיאנו רונאלדו שבר בצורת ארוכה בליגה ב-1:2 הדרמטי של ריאל מדריד בחטאפה. המפגש בקולוסיאום אלפונסו פרס והשער של CR7 הציל את זינדין זידאן ממעידה כואבת במשחקו ה-100 על הקווים. למזלה של אלופת אירופה, המעידה של ברצלונה אצל אתלטיקו מדריד הצליחה לצמק את הפער של הבלאנקוס מהמקום הראשון לחמש נקודות. בנוסף, ריאל רשמה שיא ניצחונות חוץ חדש בליגה כשניצחה בפעם ה-13 מחוץ לסנטיאגו ברנבאו.

חטאפה הפכה ליריבה השנייה הכי מועדפת על רונאלדו, מולה הוא כבש אמש את השער ה-21 ב-13 משחקים. מרסלו חילק שבחים: "כריסטיאנו תמיד כובש כשצריך אותו. היה לנו קשה לשחק מול חטאפה כי לכל קבוצה יש מוטיבציה גדולה לנצח אותנו. ניצחונות החוץ? קשה להסביר את זה. אנחנו מנסים לנצח כל משחק ולהתקרב למקום הראשון". רונאלדו זכה לביקור של כפיל שהתחפש לשחקן במדים של ריאל ופרץ למגרש, אבל נעצר על ידי המשטרה.

זיזו הסביר: "זה היה טוב לנצח את המשחק המאה שלי, כי יהיה לי זיכרון נעים ממנו, אבל אני ממשיך כרגיל. מאה משחקים זה רק ציון דרך ולא יותר. המטרות הם זכייה בתארים. חשוב שניצחנו גם אם לא היה משחק מושלם. חשוב שרונאלדו כבש את השער הראשון שלו בליגה. חשוב שאיסקו בישל, שקארים בנזמה כבש ושמרסלו ותיאו הרננדס חזרו לשחק". על אשרף חכימי אמר: "יש לו הרבה תכונות טובות הגנתיות והתקפיות כאחד".

שוב במאני טיים. רונאלדו (AFP) 

בנזמה חזר אף הוא לכבוש והבקיע את שערו הראשון העונה כמו רונאלדו והשתווה לשחקן העבר הענק פאקו חנטו עם שער 182 בריאל מדריד. חנטו היה היחיד שזכה בכל ששת אליפויות אירופה עם הבלאנקוס. הצרפתי מדורג יחד איתו שביעי ברשימת כובשי כל הזמנים בקבוצה כשהוגו סאנצ'ס מקדים אותו עם 207.

ב-'OK DIARIOA' פרסם כי אלופת אירופה מתעניינת במרכוס ראשפורד ממנצ'סטר יונייטד. עוד פרסום מדבר על כך שריאל מדריד מצאה את ג'יאנלואיג'י דונארומה שלה. מוחה שיהיה בן 18 באפריל ומתנשא לגובה של 1.90 מטר. זידאן ינסה לקדם אותו לסגל הראשון, הוא שיחק עד כה רק בנוער.

עם זאת, "דון בלון" מדווח שרונאלדו לא מרוצה ממצב השוערים בקבוצה, וביקש מההנהלה לצרף שוער מהרמות הגבוהות. הפורטוגלי המליץ על אחד מבין מנואל נוייר, טיבו קורטואה, דויד דה חאה ואפילו על מארק-אנדרה טר-שטגן מברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי