3:6 משוגע לוולנסיה על בטיס, ויאריאל גברה 1:2 על ג'ירונה

ולנסיה
ולנסיה | צילום AFP

העטלפים כמעט איבדו יתרון של 4 שערים. יריבת מכבי ת"א השיגה שלוש נקודות חשובות בחוץ. קרב התחתית בין אייבר ללה קורוניה הסתיים ללא שערים. לגאנס ניצחה בחוץ את מלאגה

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. בראשון נפרדו אייבר ודפורטיבו לה קורוניה ב-0:0, ובשני גברה ויאריאל על ג'ירונה. מאוחר יותר ניצחה לגאנס 0:2 בחוץ את מלאגה. הקינוח הגיע ב-3:6 דרמטי של ולנסיה על בטיס.

בטיס – ולנסיה 6:3
העטלפים כמעט ואיבדו יתרון מבטיח של ארבעה שערים, אך בסופו של דבר ניצחו וטיפסו עד המקום השני עם 18 נקודות. מנגד, בטיס כמעט השוותה, אבל בסופו של דבר איבדה נקוודת וירדה למקום התשיעי ובמאזנה 13 נקודות. ג'פרי קנדוגביה ניצל בישול נהדר של דני פארחו בדקה ה-35 לעלות את ולנסיה ליתרון. גונסאלו גואדס הפורטוגלי הכפיל את התוצאה על סף הירידה למחצית, עם בעיטה אדירה לחיבורים מ-20 מטרים.

הטירוף המשיך גם במחצית השנייה כשבדקה ה-55 סרחיו לאון החמיץ פנדל לטובת פנדל. תשע דקות בלבד חלפו ופארחו עם בישול נוסף, הפעם בכדור קרן אל ראשו של רודריגו. סאנטי מינה הספרדי הוסיף את הרביעי בדקה ה-74. הבאלגן החל בדקה ה-79 כשג'ואל קמבל צימק ל-1:4. החלוץ בישל לאנטוניו סנבאריה את השני כדקה לאחר מכן. הטירוף המשיך כשכריסטיאן טייו כבש את השלישי בדקה ה-84 והפיח תקוות בלבבות אוהדי בטיס, אך מי אם לא סימונה זאזה גמר את הסיום כשכבש את החמישי בדקה ה-88. ואנדרס פריירה חתם את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן.

סימונה זאזה. קטע את התקוות של בטיס (AFP)
סימונה זאזה. קטע את התקוות של בטיס (AFP)

אייבר – דפורטיבו לה קורוניה 0:0
הבאסקים הצליחו לעצור רצף של שלושה הפסדים ולצבור נקודה שמעלה אותם באופן זמני אל מעל הקו האדום. האורחת נכשלה בניסיון להשיג ניצחון שני ברציפות ותמשיך להיות שקועה בתחתית. הרגע המרכזי במשחק הייתה פציעתו הקשה של איבן ראמיס המארח שהורד מהמגרש באלונקה והובהל לבית החולים. זוהי הפעם הראשונה בה הקבוצות נפרדות בשוויון בליגה הבכירה.

ג'ירונה – ויאריאל 2:1
יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית הגיעה למפגש החוץ מול העולה החדשה, ויצאה עם מלוא הנקודות וניצחון ליגה שני ברציפות. סדריק בקאמבו הרשית פעמיים כבר בפתיחה עם שערים בדקה ה-9 ובדקה ה-20, אך כריסטיאן סטואני צינן מעט את ההתלהבות עם שער מצמק בדקה ה-40. המארחת הנואשת לנקודות מהמקום ה-17 לא הצליחה להשוות, והצוללת הצהובה התמקמה זמנית במקום השישי.

קרלוס באקה. שלוש נקודות חשובות
קרלוס באקה. שלוש נקודות חשובות (AFP)


תוצאות נוספות

מלאגה – לגאנס 2:0
כבשו ללגאנס: גבריאל (56), אלכסנדר שימנובסקי (78). למלאגה: ורסיו הורחק בכרטיס אדום (81).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי