בית המשפט בספרד: "רונאלדו לא הגיוני ופועל נגד החוק"

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הפורטוגלי של ריאל מדריד מסרב להגיע להסכם עם רשויות המס במדינה, והוא טען שהתביעה נגדו אינה מבוססת. עוד טען הכוכב שלסוכנו אין קשר לפרשה: "הוא לא היה יכול להתעסק במה שהאשימו אותו". גם מרסלו על הכוונת

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו מסכן את מצבו ועלול להיכנס לכלא לאור העובדה שהוא מסרב להגיע להסכם עם רשות המיסים של ספרד, אחרי שהואשם בהעלמת מס של 14.7 מיליון יורו. לפי העיתון "אל מונדו", השופטת במשפט שלו הגדירה את רונאלדו: "לא עקבי, פועל נגד החוק ולא הגיוני".

רונאלדו הגיש לפי הידיעה מכתב נגד רשות המיסים וטען שהתביעה נגדו היא אינה עקבית ולא מתבססת על מידע נכון. הוא מסרב להודות שאכן העלים מס בסדר גודל כזה. הוא טוען שיש כאן פירוש לא נכון של החוק ומבקש במכתב שכל הקריטריונים ייחקרו מחדש.

ב-14.6 הוגשה נגד רונאלדו תביעה על העלמת מס בין השנים 2011 עד 2014. השופט ביקש לסלק את החוב עד ה-31 ביולי. לכן המכתב של רונאלדו סותר לחלוטין את התביעה.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו. טענות לא קלות נגדו (AFP)

במכתב גם טוען רונאלדו שסוכנו ז'ורז' מנדש, שהואשם אף הוא בסיוע להעלמת מס, אינו מעורב בכל הפרשה: "הוא לא היה יכול אפילו תיאורטית להתעסק בכל מה שהאשימו אותו". רק לפני מספר חודשים רונאלדו הסתבך בפרשה אחרת, ונטען כלפיו שהוא השתמש במקלט מס באירלנד כדי להעלים מיליונים מרווחים.

גם בלם ריאל מדריד, וחברו הטוב של רונאלדו, מרסלו נלכד במלתעות מס הכנסה הספרדי והוא מואשם כעת בהעלמת מס של 500 אלף יורו. גם נגדו הוגשה תביעה על העלמת מס בסך מדויק של 490,917.70 יורו ומדובר על העלמת מס רק בשנת 2013. הוא דיווח על מיסים בין 2011 עד 2013 בלי לכלול את הרווחים מזכויות הדימוי על פרסום ורווחים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי