עוד שחקן מריאל הסתבך: רשות המס הגישה תביעה נגד מרסלו

מרסלו
מרסלו | AFP

המגן הברזילאי מואשם בהונאה בסכום של כחצי מיליון יורו על הכנסות כתוצאה משימוש בתמונותיו. על פי התובע עשה זאת הנאשם באמצעות הקמת חברות קש

(גודל טקסט)

אחרי כריסטיאנו רונאלדו, עוד שחקן של ריאל מדריד הסתבך עם רשות המס בספרד. על פי הדיווחים היום (שלישי) הגיש התובע במדינה כתב תביעה נגד מרסלו, מגנה של ריאל, בגין העלמת מס בגובה של חצי מיליון יורו. זאת מתפרסם כשהקבוצה מתכוננת למשחק הערב בליגת האלופות מול טוטנהאם כשמוקדם יותר היום בית המשפט תקף את רונאלדו על כך שאינו מגיע להסכם בעניינו.

על פי התובע הכללי מרסלו השתמש במספר חברות קש כדי להעלים הכנסות בסכום של 490,917 יורו בשנת 2013, סכום שהכניס כתוצאה משימוש בתמונתו. מכתב ההתביעה עולה כי הברזילאי מכר בשנת 2006 את הזכויות לשימוש בתמונותיו לחברה אורגוואית במחיר של 70,000 יורו. האחרונה מכרה את אותן זכויות כעבור שנה תמורת 802,813 יורו לחברה בריטית, עד 2012. ב-2013 הזכויות חזרו לחברה אחרת מאורגוואי בשם בירסן.

זו דיווחה ב-2013 על רווחים של 1,168, 764 יורו ואילו הברזילאי כלל לא דיווח על הכנסות מעסק זה מ-2011 עד 2013 כולל. רק בתחילת החודש, אקס ריאל, ריקרדו קרבאליו נשלח לשבעה חודשי מאסר בעקבות הונאת מס על תקופתו בבלאנקוס. יחד עם זאת, החוק בספרד מאפשר להמיר עונש של מתחת לשנתיים לקנס, כפי שהיה במקרה של ליאו מסי גם.


מרסלו. מה יעלה בגורלו? (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי