רק רשת: בבאיירן וליברפול שוקלים להקים מקהלות

ליונל מסי
ליונל מסי | צילום מסך

אצל הבווארים פצחו בשירה אחרי הניצחון על סלטיק, שחקני המייטירדס עשו חפלה לפני האימון. וגם: הפרעוש שלף מהגרביים טבלית גלוקוז ורוני חוגג 15 שנים לשער הפרמייר-ליג הראשון שלו

(גודל טקסט)

19:00: השתלת כליה שלישית לאיבן קלאסניץ'

חלוץ העבר הקרואטי בן ה-37 שכבר קיבל ב-2006 כליה מאימו אך היא נדחתנ ובספטמבר 2016 קיבל תרומה ומאביו וזה כשל שוב, עבר ניסיון השתלת כליה בפעם השלישית. בולטון וונדררס, אחת מהקבוצות בהן עבר, שלחה לו איחולי החלמה מהירה.


 

#BWFC extend our best wishes to Ivan Klasnic who has undergone a sudden operation after a kidney donor was found. Get well soon, Ivan! pic.twitter.com/fFGjZyhf0p

— Bolton Wanderers FC (@OfficialBWFC) October 19, 2017



18:00: קיין מגלה מה יעשה עם החולצה של רונאלדו

חלוץ טוטנהאם, הארי קיין, גילה שהחליף חולצות עם כריסטיאנו רונאלדו אחרי ה-1:1 בין שתי הקבוצות ביום שלישי. "ביקשתי את החולצה שלו", אמר אחד החלוצים הפוריים בעולם. "הוא מודל לחיקוי עצום עבורי, צפיתי בו כשגדלתי. זאת חולצה שנחמד לקבל ולמסגר. נתתי לו את החולצה שלי, אני לא יודע מה הוא יעשה איתה, ואמרתי לו: 'נתראה עוד שבועיים'". 




שניים מהחלוצים הטובים בעולם (Gettyimages)


16:33: מגפת השירה מתפשטת
לא רק באיירן שוקלים הקמת מקהלה לצד קבוצת הכדורגל,  גם לליברפול יש מה לומר בעניין. הנה מה שקלטה המצלמה כשנתנאל קליין, ג'ו גומס, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין ודניאל סטארידג' היו בדרך לאימון.

@Alex_OxChambo, @DanielSturridge, @J_Gomez97 & @Nathaniel_Clyne carpool to work…

The result? Hilarious!

Watch: https://t.co/DEp2rSCvb8pic.twitter.com/ENQF9sYDJj

— Liverpool FC (@LFC) October 19, 2017


14:57: 15 שנים עברו מהגול הראשון של רוני בפרמייר-ליג
15 שנים בדיוק עברו מהגול הראשון של וויין רוני בפרמייר-ליג לרשת ארסנל. חמישה ימים לפני יום הולדתו ה-17 נכנס חלוץ אברטון למשחק בדקה ה-80 וממש לפני תוספת הזמן התקדם ממרכז המגרש וירה פצצה לחיבורים שקבעה ניצחון דרמטי, 1:2 לטופיס. רוני הספיק בינתיים לעבור ליונייטד ולחזור ועל הדרך לכבוש עוד 200 שערים, דייויד סימן שחטף ממנו את הבומבה מאמן שוערים בקבוצת חובבים ורק דבר אחד לא השתנה: ארסן ונגר עדיין עומד על הקווים של התותחנים.

  



13:35: אוהדי ליברפול וארסנל ניצחו את הנהלת הפרמייר-ליג

לידיעת הישראלים: אוהדי ארסנל וליברפול ניצחו את הנהלת הפרמייר-ליג. התכנון של מקבלי ההחלטות היה לקיים את המשחק המסקרן בין ארסנל לליברפול ביום ראשון 24 בדצמבר (ערב חג המולד), אבל האוהדים התנגדו באופן נחרץ בטענה שהם רוצים להיות עם המשפחות שלהם. הקמפיין הצליח ובסופו של דבר הודיעה הנהלת הפרמייר-ליג שהמשחק ייערך ביום שישי 22 דצמבר.


12:35: ברוכיאן זה ארומה או לא
אבירם ברוכיאן, קשר קטמון ואקס בית"ר, העלה תמונה של סנדוויץ' חביתה מעשה ידיו. אבל זה לא העניין. שימו לב למלחמת התגובות בפוסט.


 

לא ארומה ביתית ולא זובי ארומה !!!

A post shared by Aviram Baruchian (@avirambaruchian) on




11:17: כך בואטנג ואלאבה חגגו את ה-0:3 על סלטיק
ומעצב לשמחה. חדר ההלבשה של באיירן התמלאה בצלילים אחרי שבאוורים הביסו הסקוטים. צמד המבצעים, אם מישהו לא מזהה, הם ג'רום בואטנג ודויד אלאבה.


 

That dancing mood after a Champions League win… ❤️ @da_27 @uefachampionsleague

A post shared by Jerome Boateng (@jeromeboateng) on






09:48: רגב פנאן נזכר באביו

מנהל הקבוצה האגדי של מכבי ת"א, מוני פנאן ז"ל, שם קץ לחייו לפני שמונה שנים, ובנו ציין זאת דרך חשבון האינסטגרם שלו.

 

8 years…

A post shared by regevfanan (@regevfanan) on



09:41: מסי מנשנש במהלך המשחק
הפרעוש נצפה בדקה ה-10 שולף טבלית גלוקוז מהגרב במהלך ההתמודדות מול אולימפיאקוס בליגת האלופות, לועס אותה וממשיך לשחק. האם זה מה שגרם לו לסובב את הכדור לרשת בגול השני?

Messi eating a glucose tablet (according to Catalunya Ràdio), hidden in his sock, for an energy boost during the Olympiakos game. pic.twitter.com/9S5QMFEuSu

— M•A•J (@UltraSuristic_) October 19, 2017
09:31: שופט חטף אגרוף משחקן והתאשפז

מייקל ברוקס בן ה-59 שלף כרטיס אדום לשחקן במשחק לא רשמי ב-16 בספטמבר באנגליה ובעקבות כך ספג ממנו חבטה בפנים שגרמה לו להתאשפז בבית החולים. כעת, המשטרה תעצור את השחקן בן ה-28: "השחקן נעצר בעבות תקיפת גבר בשנות ה-50 לחייו, וייחקר עוד בהמשך".

Player arrested after knocking out referee with brutal punchhttps://t.co/v2JDGL10u1pic.twitter.com/sBPCXhOIFQ

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) October 19, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי