לואיס סוארס עלול להחמיץ את המשחק של ברצלונה מול מלאגה

לואיס סוארס
לואיס סוארס | צילום: AFP

החלוץ האורוגוואי סובל מכאבים בשריר הירך השמאלי לקראת מפגש הקצוות מול האחרונה בטבלה (שבת, 21:45), מסי ישחק. ראשי המועדון נתנו אישור לפתוח במו"מ מחודש לצירוף קוטיניו בינואר

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הספרדית ייצא מחר (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים. במוקד יעמוד משחקה של ברצלונה בבית מול מלאגה. בנוסף, ייארח קרב מסקרן בין ולנסיה לסביליה.

ברצלונה – מלאגה (21:45)
רצף שבעת הניצחונות של ברצלונה נעצר במחזור האחרון בוונדה מטרופוליטנו של אתלטיקו מדריד (1:1), ועכשיו החניכים של ארנסטו ואלוורדה רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול מלאגה החלשה שצברה נקודה אחת בלבד מפתיחת העונה.

מי שעלול להחמיץ את המשחק הוא החלוץ האורוגוואי לואיס סוארס שסיים את המשחק נגד אולימפיאקוס בליגת האלופות עם כאבים בשריר הירך השמאלי והתאמן אתמול באופן אישי. ליונל מסי, שנראה לוקח כדור גלוקוזה, במשחק מול אולימפיאקוס, לא יקבל מנוחה. מדובר בפתיחה הכי אינטנסיבית של הפרעוש מאז עלה לבוגרים. הוא לא איבד דקה אחת של משחק העונה ורשם בליגה 720 דקות בדיוק כמו השוער מארק-אנדרה טר שטגן.

בקדנציה של לואיס אנריקה מלאגה הייתה הסוס השחור של ברצלונה. בששת משחקי הליגה האחרונים השיגה מלאגה שני ניצחונות, שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו – המאזן הטוב ביותר של קבוצה באירופה מול בארסה בשלוש השנים האחרונות. ההפסד 2:0 בעונה שעברה חיסל כמעט באופן סופי את חלומות האליפות של הקבוצה הקטאלונית.

השחקן היחיד שמגלה יכולת טובה העונה במלאגה הוא השוער שלה, רוברטו חימנס, אבל לרוע מזלו של המאמן מיצ'ל הוא נפצ ומי שיחליפו הוא אנדרס פרייטו, גיסו של לוקאס ואסקס מריאל מדריד.

לואיס סוארס. סובל מכאבים (AFP)
לואיס סוארס. סובל מכאבים (AFP)

בתוך כך גילה צ'אבי, שחקן העבר של ברצלונה, שכבר בחתונה של מסי אמר לו ניימאר בחתונה שהוא רוצה לעזוב. "כששאלתי אותו למה הוא ענה: 'אני לא מאושר בקבוצה ואני רוצה לעזוב כדי לחוות משהו אחר באירופה עם פאריס סן ז'רמן". קשר העבר ענה לו: "כולנו צריכים לכבד את ההחלטה שלך".

בעניין אחר, "מונדו דפורטיבו" טוען שהנהלת בארסה נתנה אישור לפתוח במו"מ מחודש לצירופו של פיליפה קוטיניו מליברפול כבר בינואר הקרוב ובתחילת השבוע צפויה פגישה בין נציגי המועדון לסוכניו של השחקן.

סימונה זאזה. בכושר נפלא (AFP)
סימונה זאזה. בכושר נפלא (AFP)

ולנסיה – סביליה (19:30)
השנייה בטבלה רוצה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלה תחת המאמן מרסליניו. העטלפים ניצחו במחזור האחרון 3:6 אנדלוסית אחרת, בטיס, ובאימון המסכם פרצו למגרש מספר אוהדים כדי לעודד ולדחוף את השחקנים לקראת המשחק המסקרן. הקבוצה של אדוארדו בריסו מגיעה אחרי המפלה מול ספרטק מוסקבה בליגת האלופות (5:1).

בלם המארחת אסקיאל גראיי אמר לקראת המשחק: "ולנסיה יכולה לשמור על היכולת הגבוהה הזאת כל העונה. אין עלינו עומס של גביעי אירופה ואנחנו יכולים לנוח. שנה שעברה סבלנו מכל רגע ועכשיו אנחנו נהנים מכל דקה". עבור מרסליניו זה יהיה מפגש עם קבוצתו מעונת 2011/12.


משחקים נוספים
לבאנטה – חטאפה (14:00)
בטיס – אלאבס (17:15)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי