ריאל מדריד הביסה 0:3 את אייבר ונשארה שלישית

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

למרות יכולת לא משכנעת, שערים של אוליביירה (עצמי), אסנסיו ומרסלו הובילו את האלופה לניצחון רביעי ברצף. מוקדם יותר אתלטיקו חזרה לנצח עם 0:1 על סלטה ו-ויאריאל דרסה 0:4 את לאס פלמאס ופאקו, שרשם שיא שלילי

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד הביסה 0:3 את אייבר ונשארה במקום השלישי, למרות יכולת לא משכנעת. מוקדם יותר ניצחה ויאריאל 0:3 את לאס פלמאס של פאקו אייסטראן. אתלטיקו גברה 0:1 על סלטה ויגו, ואילו אתלטיק בילבאו הפסידה גם ללגאנס.


ריאל מדריד – אייבר 0:3

אלופת ספרד השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות שהשאיר אותה במקום השלישי ב"לה ליגה", למרות שהציגה יכולת לא משכנעת. מי שיכול להיות מאוכזב הוא כריסטיאנו רונאלדו ששוב לא מצא את הרשת, ועומד על מאזן חסר תקדים של שער בודד בתשעה מחזורים. אינדיקציה נוספת ליכולת הרעה של הבלאנקוס הוא יחס השערים שעומד על 11 הפרש בלבד לטובתם, לעומת 23 לטובת ברצלונה ו-15 של ולנסיה.

שתי דקות בתוך המשחק מרקו אסנסיו מצא את איסקו, שהבעיטה שלו נעצרה רק על ידי השוער האורח מרקו דמיטרוביץ', אך הבאסקים לא נשארו חייבים ושלוש דקות לאחר מכן בעיטה של ז'ואן ז'ורדן מקצה הרחבה נעצרה אצל קיקו קסיאה. למרות ההתחלה המבטיחה, הבלנאקוס הציגו יכולת לא משכנעת אך עלו ליתרון בדקה ה-18. אסנסיו הגביה כדור מימין וסרחיו ראמוס התרומם כדי לנגוח. פאולו אוליביירה הגיע לכדור לפניו, אך לצערו נגח את הכדור לשער קבוצתו וקבע 0:1 למארחת.


איסקו חוגג את השני עם אסנסיו (AFP)

השער הכניס את ריאל מדריד למומנטום ותשע דקות לאחר מכן אסנסיו היה על תקן הכובש כשקיבל משמאל כדור מאיסקו ובעט אותו מהאוויר לרשת של דמיטרוביץ', שהופתע ואפילו לא זז. שער שלישי העונה לקשר הצעיר, שבאופן מפתיע מציב אותו כמלך השערים של הקבוצה. המארחת המשיכה ללחוץ כשבצד השני אייבר ניסתה לעקוץ, אך התוצאה נשמרה עד הירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה עם החמצה גדולה של איסקו מול השוער האורח, אך ריאל מדריד חזרה להציג יכולת לא משכנעת, כשבין לבין נרשמה החמצה כפולה של כריסטיאנו רונאלדו במשחק רע וקארים בנזמה שעלה מהספסל. בדקה ה-81 מרסלו הפך את זה לתבוסה כשאחרי מסירות עם הרננדז ובנזמה בעט את ה-0:3 לפינה הימנית הרחוקה וחתם את תוצאת המשחק.


רונאלדו. עדיין עם שער ליגה בודד (AFP)

ויאריאל – לאס פלמאס 0:4
הצוללת הצהובה ממשיכה בכושר הנהדר תחת המאמן חאבי קאייחה עם ניצחון שלישי ברציפות בליגה שמקרב אותה לארבע הראשונות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הקבוצה של פאקו אייסטראן קרסה. סדריק בקאמבו (48), מריו גספאר (65), עצמי של חואקין נבארו (68) וניקולה סנסונה (90+3) סגרו את החגיגה של המארחים. אקס מכבי תל אביב עדיין ללא ניצחון מאז מינויו והקבוצה שלו שקועה מתחת לקו האדום.


פאקו. לא שיא להתגאות בו (AFP)

פאקו שבר שיא כשהפך למאמן הראשון אי פעם שמפסיד עשרה משחקים ברציפות בליגה הספרדית, שבעה מהם בוולנסיה ושלושה בקבוצתו הנוכחית. מאזנו ב-15 המשחקים בהם עמד על הקווים כמאמן ראשי ב"לה ליגה": 11 הפסדים, שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת.

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד 1:0
אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, דייגו סימאונה ושחקניו הצליחו לעצור את המפולת עם ניצחון מינימלי בבלאידוס. בדקה ה-28 כדור קרן הגיע לקווין גאמיירו, שדחק אותו מקרוב לרשת של סרחיו אלברס כדי לקבוע 0:1, שהספיק לקולצ'ונרוס כדי לרשום ניצחון ראשון באוקטובר. בנוסף הפך סימאונה למאמן הראשון שרשם חמישה ניצחונות בבלאידוס, יותר מכל מאמן אחר.


אתלטיקו חוגגת (AFP)

לגאנס – אתלטיק בילבאו 0:1
העונה המאכזבת של הבאסקים נמשכת, וההפסד ללגאנס היה החמישי בשבעת המשחקים האחרונים. קלאודיו ביובה הקפיץ את הקהל המקומי בדקה ה-54, והיתרון נותר בעינו עד הסיום. בילבאו במקום ה-11 עם 11 נקודות מ-27 אפשריות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי