מסי וסוארס ייעדרו בגביע, שבעה שחקנים מקבוצת המילואים בסגל

ליונל מסי ולואיס סוארס
ליונל מסי ולואיס סוארס | Gettyiamges

ברצלונה תפגוש מחר (שלישי, 22:30 בספורט4) את מורסיה מהליגה השלישית ותגיע גם ללא פאוליניו, טר-שטגן, בוסקטס ואינייסטה. נשיא היריבה חימם את האווירה: "קיווינו להגריל את ברצלונה"

(גודל טקסט)

שבעה משחקני ברצלונה ב' התאמנו היום (שני) עם הסגל הבכיר של הקבוצה לקראת משחק החוץ בגביע המלך נגד מורסיה (שלישי, 22:30, שידור ישיר בספורט4), והם עשויים לקבל דקות משחק.

מדובר באדריאן אורטולה שהוא השוער השלישי של ברצלונה, הקשר קרלוס אלנה, אוריול בוסקטס הקשר האחורי (לא אח של סרחיו), המגן השמאלי מרק קוקורלה, הקשר חוסה ארנאיז, הקשר הברזילאי ויטיניו (שמושאל מפלמייראס) והחלוץ קרלוס פרס.

ליונל מסי נמצא בלונדון בטקס נבחרי של פיפ"א, לואיס סוארס וסמואל אומטיטי המוצהבים ייעדרו. המאמן ארנסטו ואלוורדה גם העניק חופשה עד יום רביעי לפאוליניו, מארק-אנדרה טר שטגן, סרחיו בוסקטס ואנדרס אינייסטה.

היריבה ריאל מורסיה שיחקה לאחרונה בליגה הראשונה בספרד לפני עשר שנים וכיום מדורגת במקום ה-16 בלבד בליגה השלישית. החלוץ המרכזי של הקבוצה והכובש המצטיין, ויקטור קורטו בן ה-35, פצוע ולא יוכל לפגוש את חבריו לשעבר. הוא החל את הקריירה שלו בברצלונה ב' ב-2000/1 עם ויקטור ואלדס, טיאגו מוטה, פפה ריינה ומייקל ארטטה.

ראול מורו. מחמם את האווירה לקראת בארסה (טוויטר)
ראול מורו. מחמם את האווירה לקראת בארסה (טוויטר)

נשיא מורסיה, ראול מורו, אמר שזה יהיה כבוד עצום לשחק נגד קבוצה כמו ברצלונה. לפני שבע שנים המועדון פגש את ריאל מדריד של ז'וזה מוריניו בגביע המלך. מורו עקץ את בארסה כשאמר: "התפללנו שנגריל את ריאל מדריד, אבל רק קבוצה אחת יכולה לשחק מולה בגביע בכל סיבוב".

סראגוסה מהליגה השנייה תשחק נגד ולנסיה (21:30). ולנסיה נמנעה ממקרה דניס צ'רישב המפורסם ששיחק במדי ריאל מדריד כשהיה מורחק והקבוצה הודחה מגביע המלך. מתברר שג'אופרי קונדוגביה מולנסיה סוחב עונש דומה מ-2013 והעטלפים מיהרו להוציא אותו מהסגל. קונדוגביה הורחק ב-2012/13 בחצי הגמר בגביע המלך.

משחקים נוספים:
קרטחנה – סביליה (20:30)
נומנסיה – מלאגה (20:30)
חטאפה – אלבס (21:30)
קדיס – בטיס (22:30)

ג'פרי קנדוגביה. לא יצטרף לחברים (AFP) ג'פרי קנדוגביה. לא יצטרף לחברים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי