ריאל מדריד חוששת לנסוע באוטובוס לג'ירונה

האוטובוס של ריאל מדריד
האוטובוס של ריאל מדריד | Gettyimages

בעקבות המצב בקטאלוניה, אלופת ספרד חוששת לצאת למשחק החוץ הקרוב: "אנחנו אפילו לא יודעים מי יהיה אחראי לביטחון". פרס על בנזמה: "שילוב בין כריסטיאנו רונאלדו ורונאלדו הברזילאי. מטפל בכדור כמו זידאן"

(גודל טקסט)
אחרי שניצחו ביום ראשון 0:3 את אייבר, שחקני ריאל מדריד ינסו להמשיך במומנטום כשיתארחו במחזור הבא בג'ירונה. כעת, בספרד מדווחים שהבלאנקוס חוששים לקחת את האוטובוס הרשמי של הקבוצה למשחק החוץ בעקבות המצב בקטאלוניה והפעלת סעיף 155 שביטל את האוטונומיה שהייתה לחבל הארץ עד כה.


השחקנים מעדיפים לטוס לברצלונה ומשם להגיע בנסיעה קצרה באוטובוס לג'ירונה. באלופת ספרד מעדיפים לא לחשוף את האוטובוס יותר מדי בגלל השם של ריאל מדריד שמופיע עליו בכל מקום, וגם בקלאסיקו נגד ברצלונה, הקבוצה לא הגיעה לקאמפ נואו עם האוטובוס הרגיל. ביום חמישי הקרוב (22:30, שידור ישיר בספורט1) תתארח ריאל מדריד בסביבה קצת יותר ידידותית, כשתפגוש את פואנלבראדה ממחוז מדריד בגביע המלך.




"במצב הפוליטי הנוכחי, אנחנו אפילו לא יודעים מה יקרה במדינה עוד שלושה ימים", אמרו בריאל מדריד. "ייתכן מאוד שנטוס למשחק ביום ראשון ולא לפני. אנחנו אפילו לא יודעים מי בקטאלוניה יהיה אחראי לביטחון, אם זאת תהיה ספרד או שלטונות האוטונומיה של קטאלוניה". אגב, נשיא קטאלוניה, קרלס פוג'דמון, נולד בג'ירונה, אוהד את הקבוצה ואף עשוי להגיע למשחק.


Alerta máxima en Girona: el Madrid no se llevará su autobús oficial https://t.co/gvP2Dq9SLh Informa @polomarca#CopadelReypic.twitter.com/u6lYwCxol5

— MARCA (@marca) October 24, 2017


בתוך כך, בלם הבלאנקוס רפאל וראן התראיין למגזין GQ ודיבר על ההשפעה של זינדין זידאן על הקבוצה: "כשזיזו מדבר, אנחנו מקשיבים. כל השחקנים לומדים ממנו ואם מישהו רוצה לשוחח איתו, הוא מקשיב לבעיות של כל לאחד", אמר הבלם הצרפתי והתייחס גם להגעתו לבירת ספרד: "רציתי להתאקלם בקבוצה, להשתפר ולהפוך לשחקן טוב יותר. התחרות על ההרכב עושה רק טוב לשחקנים".


נשיא המועדון פלורנטינו פרס דיבר על הפציעה של גארת' בייל ואמר: "הוא מרגיש קצת יותר טוב. יש לו פציעה קטנה, אבל אנחנו מקווים שיתאושש. הוא רוצה מאוד לשחק נגד טוטנהאם, אבל העונה רק החלה ואנחנו רוצים אותו כשיר לכל אורכה".



בנזמה. שילוב בין כריסטיאנו לרונאלדו (Gettyimages)


על היריבות בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו אמר: "זה דבר הכי טוב עבור שניהם, כי תמיד כל אחד רוצה להיות טוב יותר. התחרות הזאת גם משפרת את האטרקטיביות של הליגה הספרדית ומקבלת את המקום המרכזי שלה בעולם הכדורגל".


נשיא ריאל מדריד התייחס גם ליכולת של חלוץ הקבוצה קארים בנזמה שסופג לא מעט ביקורות: "בנזמה היא שילוב בין כריסטיאנו רונאלדו ורונאלדו הברזילאי. הוא כובש שערים ומטפל בכדור כמו שעשה זינדין זידאן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי