צפו: 0:3 קליל לברצלונה על מורסיה, שער ובישול לדאולופאו

דאולופאו
דאולופאו | אתר רשמי

גביע ספרדי: מחזיקת הגביע לא התקשתה אצל היריבה מהליגה השלישית, אלקאסר וארנאיס הצעיר כבשו גם כן. סביליה גברה 0:3 על קרטחנה מהליגה השלישית, מלאגה נכנעה 2:1 לנומנסיה מליגת המשנה

(גודל טקסט)
שלב 32 הגדולות בגביע הספרדי התחיל היום עם 0:3 קליל של סביליה על קרטחנה והפסד 2:1 של מלאגה, שהמשיכה להיראות רע גם מול קבוצה מהליגה השנייה, אבל במוקד היה משחקה של ברצלונה – שגם בהרכב משני למדי לא התקשתה ורשמה 0:3 בחוץ על מורסיה מהליגה השלישית.


מורסיה – ברצלונה 3:0
מחזיקת הגביע הספרדי הגיעה למשחק החוץ מול מורסיה מהליגה השלישית בסגל חסר במיוחד, עד כדי כך שהמאמן ארנסטו ואלוורדה בחר שעל הספסל יישבו רק חמישה שחקנים וכוכבים כמו ליאו מסי, לואיס סוארס, אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה ואחרים כלל לא התלבשו. 



אלא שמול יריבה כזו, גם הרכב משני למדי הספיק ל-0:3 חלק. פאקו אלקאסר, החלוץ המושמץ שבליגה טרם כבש העונה, מצא את הרשת בדקה ה-44 והוריד את הקטאלונים ליתרון בהפסקה, ג'רארד דאולופאו שבישל את הראשון התכבד בכיבוש השער השני בדקה ה-52 ובדקה ה-56 היה זה חוסה ארנאיס בן ה-22 שערך הופעת בכורה בקבוצה וגם כבש. בסוף החודש הבא ייערך משחק הגומלין, שכמובן כבר ניתן לומר שיהיה לפרוטוקול בלבד.



דאולופאו. שער ובישול בדרך לגומלין לפרוטוקול


קרטחנה – סביליה 3:0
האנדלוסים לא ממש התקשו מול הקבוצה מצמרת הליגה השלישית, וכבר בדקה ה-25 פאבלו סראביה הקפיץ מעל מרקוס מוראלס את ה-0:1. עשר דקות אחר כך חואקין קוראה פרץ לרחבה במבצע אישי, איבד את הכדור וקיבל אותו שוב מגאנסו כדי להכפיל ל-0:2. בדקה ה-52 הברזילאי רשם בישול נוסף, הפעם ללאויס מוריאל, שעקף את שוער המארחת כדי להכפיל ל-0:3, שסידר לאדוארדו בריסו ושחקניו מקדמה מכובדת לקראת הגומלין בפיחואן.


שחקני סביליה חוגגים. כנראה שלא יהיה קשה בגומלין (סביליה, רשמי)


נומנסיה – מלאגה 1:2

באופן לא ממש מפתיע, החבורה של מיצ'ל הפסידה לקבוצה מהליגה השנייה. מדובר בהפסד רביעי ברצף של נועלת הטבלה ב"לה ליגה", והתשיעי שלה בעשרה משחקים בכל המסגרות. זה אמנם התחיל מבטיח עבור מלאגה עם שער של רסיו בדקה ה-21, אך עמוק בתוספת הזמןף שערים של נאצ'ו (90+3) ואלברטו אסקאסי (90+5) הפכו את התוצאה לטובת המארחת.


ריאל סראגוסה – ולנסיה 2:0

רגע לפני המשחק אצל אלאבס בליגה, מרסלינו ערך רוטציות ברומדה. המחליפים של העטלפים לא הצליחו למצוא את הרשת מול הקבוצה מהליגה השנייה, עד שבדקה ה-81 דני פארחו הגביה משמאל כדור לרודריגו המחליף, שנגח את ה-0:1 לרשת של אלברו ראטון. דקה בתוך תוספת הזמן, הקפטן פארחו הבטיח את הניצחון כשדייק מהנקודה והבטיח מקדמה חשובה לקראת הגומלין במסטאייה.


תוצאות נוספות

חטאפה – דפורטיבו אלאבס 1:0

(כריסטיאן סנטוס 87)


קאדיס – ריאל בטיס 2:1
(אלכס 21 / סרחיו לאון 6, 54)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי