דיווח ב"מונדו דפורטיבו": אנטואן גריזמן מתקרב לברצלונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

חלוץ נבחרת צרפת ואתלטיקו מדריד שוחח עם ראשי המועדון על האפשרות שיצטרף בקיץ, כך לפי דיווח בספרד. סכום העסקה: 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)
 ברצלונה תפגוש מחר (שבת, 21:45) את אתלטיק בילבאו במשחק חוץ, אבל המשוכה הגבוהה שניצבת בפני הקטאלונים היא לא זו בה עוסקת התקשורת המקומית הבוקר. ב"מונדו דפורטיבו" התפרסם שאנטואן גריזמן מתקרב לברצלונה.


הידיעה על התעניינות הקבוצה בחלוץ של אתלטיקו מדריד כבר פורסמה בעבר לא פעם, אבל המידע החדש שנכתב מדבר על כך שגריזמן שוחח עם ראשי ברצלונה והבהיר להם כי מבחינתו מדובר באופציה חיובית – והרי שהקבוצה תוכל לרכוש אותו עבור 100 מיליון יורו, בהתאם לסעיף השחרור שלו החל מה-1.8.2018.




העונה גריזמן ואתלטיקו מדריד לא עוברים תקופה טובה. הקבוצה מדורגת רביעית, שש נקודות מברצלונה, ואילו גריזמן מצא את הרשת רק פעמיים בליגה. גם בליגת האלופות מעדה הקבוצה במחזור האחרון כשלא הצליחה לנצח את קראבח.


עוד לפי הידיעה, ברצלונה יודעת שגם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחלוץ ולכן המסקנה של ההנהלה היא לפעול במהירות כדי לא לפספס אותו כמו במקרים האחרונים של תיאו הרננדס, דני סבאיוס ומרקו אסנסיו, אז ריאל מדריד הקדימה את ברצלונה. באתלטיקו מדריד יודעים שגריזמן רוצה להתקדם לאחת מהקבוצות הגדולות בעולם ובבארסה מקווים לסגור את העסקה לפני המונדיאל ברוסיה.


Portada de Mundo Deportivo. Griezmann encarrilado. pic.twitter.com/PA783tvo5w

— Henrry™ (@henrry_sv) October 27, 2017


העיתון מציין שהגעתו האפשרית של גריזמן לא תהיה על חשבון לואיס סוארס, שלא נמצא בכושר טוב באחרונה. גריזמן יכול לשחק גם באגפים וגם כחלוץ שפיץ, לכן אפשר להשתמש בו בעמדות שונות כמו שארנסטו ואלוורדה אוהב. אם יגיע לבארסה יהיו לקבוצה אופציות רבות יותר בהתקפה בנוסף לעוסמן דמבלה שאמור לחזור מפציעה וכן העומס על ליונל מסי וסוארס שיהיו כבר בני 31 בעונה הבאה יופחת.


בתוך כך פורסם שתומאס ורמאלן, בלם ברצלונה שלא שיחק העונה דקה אחת בליגה והופיע רק במשחק הגביע האחרון, סיכם עם בארסה שלא יעזוב בינואר וכי רק ביוני יהיו שיחות בין הצדדים לגבי שחרורו או הישארותו. הבלם הבלגי היה מושאל בשנה שעברה לרומא והוא חתום עד קיץ 2019. ואלוורדה מאמין שהעונה עוד ארוכה ו-ורמאלן שהגיע מארסנל ונחשב לאחת הרכישות הגרועות של המועדון יקבל דקות משחק גם בליגה. בארבע עונות שהוא שייך לבארסה, הוא רשם רק 11 משחקי ליגה וכבש שער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי