ואלוורדה יחזור לראשונה לסן מאמס, אלאבס תעצור את ולנסיה?

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

מאמן ברצלונה יפגוש את הקבוצה אותה עזב בקיץ, בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות. העטלפים ללא פארחו יתארחו בחבל הבאסקים. בנוסף, תפגוש אתלטיקו מדריד את ויאריאל וסביליה תארח את לגאנס

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

אחרי משחקי הגביע הספרדי, המחזור ה-10 בליגה הספרדית ייפתח מחר, כשבמוקד ארנסטו ואלוורדה יגיע לראשונה לבילבאו כמאמן ברצלונה במטרה להמשיך בפתיחת העונה הנהדרת, אתלטיקו מדריד תקווה לצאת מהמשבר מול ויאריאל, ולנסיה הלוהטת תתארח אצל אלאבס וסביליה תפגוש את לגאנס.

אתלטיק בילבאו – ברצלונה (21:45)
ארנסטו ואלוורדה יחזור לראשונה לסן מאמס מאז עזב את האריות מבילבאו, הפעם כמאמן ברצלונה. מאמן מוליכת "לה ליגה" יקווה ששחקניו ימשיכו בכושר הנהדר בו הם נמצאים עם שמונה ניצחונות בתשעה משחקים מפתיחת הליגה. מי שצפוי לחזור להרכב סגנית האלופה הוא ג'ורדי אלבה שהחלים מפציעה ויפתח על חשבון לוקה דין.

בצד השני, המארחת ניצבת במקום ה-11 ולא מציגה יכולת משכנעת מדי, ורק ביום רביעי סיימה ב-1:1 עם פורמנטרה מתחתית הליגה השלישית. הקבוצה לא נוצחה ב-20 מתוך 22 המשחקים האחרונים בביתה, אך ניצחון הליגה האחרון של בילבאו על ברצלונה היה כמעט לפני ארבע שנים, בדצמבר 2013, אז ניצחו הבאסקים עם ואלוורדה על הקווים 0:1 משער של איקר מוניאין.


ואלוורדה. יפגוש את האקסית (Gettyimages)

דפורטיבו אלאבס – ולנסיה (14:00)
הבאסקים שמדורגים במקום הלפני האחרון בטבלה, יארחו במשחק קשה מאוד את סגנית המוליכה שלא נוצחה מתחילת העונה ומגיעה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, בנוסף ל-0:2 על ריאל סראגוסה בגביע. מי שייעדר מהמשחק הוא קפטן העטלפים דני פארחו, שמושעה בעקבות צהובים. בניגוד מוחלט לאורחים, אלאבס הפסידה שמונה מתוך תשעת משחקיה האחרונים.


ולנסיה תמשיך לדרוס? (AFP)

אתלטיקו מדריד – ויאריאל (19:30)
אחרי ה-1:1 מול אלצ'ה בגביע, הקולצ'ונרוס שלא כבשו יותר משער למשחק בחודש האחרון יקוו לצאת מהבצורת מול הצוללת הצהובה. זאת לא צפויה להיות משימה פשוטה עבור דייגו סימאונה ושחקניו, שלא הצליחו למצוא את הרשת בארבעת המשחקים האחרונים מול ויאריאל בכל המסגרות.

אתלטיקו מדורגת במקום הרביעי וניצחון על השישית בטבלה יעלה אותה לפחות זמנית למקום השלישי על חשבון היריבה העירונית ריאל, כשאיבוד נקודות של ולנסיה אף יקדם אותה למקום השני. מי שנמצאים בספק למשחק הם קוקה ויאניק קראסקו בשורות המארחת וסדריק בקאמבו אצל ויאריאל.


סאול וגריזמן. אתלטיקו תצא מהמשבר? (AFP)

סביליה – לגאנס (23:30)
אחת הקבוצות המפתיעות של העונה עד כה תצא למשחק לא פשוט בפיחואן, במטרה לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות ומשחק שביעי ברציפות ללא הפסד. האנדלוסים לעומתם, מגיעים אמנם אחרי 0:3 על קרטחנה בליגה, אך אחרי שני הפסדים רצופים ב"לה ליגה", כשהאחרון היה תבוסה 4:0 לוולנסיה. למרות הכל, אדוארדו בריסו יכול להתעודד מכך שקבוצתו שמרה עד כה על מאזן מושלם בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי