ואלוורדה מתמוגג ממסי: "למזלי אני מאמן את השחקן הטוב בעולם"

ליאונל מסי
ליאונל מסי | AFP

מאמן ברצלונה, שחגג מול האקסית בבילבאו ושמר על הפסגה, החמיא: "שחקן מדהים שתמיד עושה את ההבדל". סוכנו לשעבר של ניימאר עקץ בעקבות הכרזת העצמאות הקאטלונית

(גודל טקסט)
קטאלוניה הכריזה אתמול (שבת) על עצמאות ובינתיים ברצלונה מדברת אך ורק על המגרש. המוליכה גברה אמש 0:2 על אתלטיק בילבאו בסן מאמס משערים של ליאונל מסי ופאוליניו, ניצחון שהגדיל את הפער מריאל מדריד לשמונה נקודות כאשר הבלאנקוס יתארחו היום ב-17:15 אצל ג'ירונה.


החגיגה בחבל הבאסקים השוותה את הפתיחה הטובה ביותר של ברצלונה עם 28 נקודות מ-30 אפשריות. ברצלונה פתחה את העונה בצורה דומה ב-2012/13 ו-2013/14 כאשר גם הבלאנקוס עשו זאת פעמיים. מי שנהנה לפגוש את בילבאו יותר מכולם היה מסי. הפרעוש כבש את שערו ה-23 ב-32 משחקים והמשיך את פתיחת העונה המרשימה עם 12 שערי ליגה, וה-16 בסך הכול העונה ב-15 משחקים.



ארנסטו ואלוורדה, שפגש את האקסית, שפע מחמאות: "למזלי אני מאמן את השחקן הטוב בעולם. הוא היה יכול לכבוש עוד אחד, אבל נעצר בקורה. הוא שחקן מדהים, שעושה את ההבדל בין קבוצה רגילה לקבוצה יוצאת דופן. השער שלו היה ספקטקולרי. היה לי חשוב שהראנו יכולת טובה בהגנה, היה מוזר להגיע לאצטדיון הזה כמאמן הקבוצה היריבה".


מלבד מסי, סמואל אומטיטי ומארק אנדרה טר שטגן גרפו מחמאות. השוער סיפק שלוש עצירות מרשימות כאשר ב'מונדו דפורטיבו' החמיאו לגרמני, שנבחר למצטיין בצוותא עם מסי: "ברצלונה נמצאת בידיים טובות". 'מארקה' דווקא בחר לציין את אומטיטי, שבעונתו השנייה בספרד הפך לאחד הבלמים המובילים בעולם. סרחיו בוסקטס סיכם בצורה ציורית: "אנחנו צריכים לסבול כדי לנצח".



לוהט. מסי (AFP) 


ומה לגבי ואלוורדה, הוא שוב גרף מחמאות: "ארנסטו עשה את העבודה שלו בסן מאמס בצורה שקטה, דווקא אחרי ההפסדים לריאל בסופרקופה הוא הסיק מסקנות. מאז ברצלונה שוברת שיאים, חייבים לפרגן לו על פתיחת העונה, במיוחד אחרי העזיבה של ניימאר והההישארות של פליפה קוטיניו בליברפול", טענו ב'מארקה'. בחזרה להכרזת העצמאות בקאטלוניה. אחד מיועציו של ניימאר ומי ששימש כסוכנו לשעבר, ואגנר ריביירו, טען כי העצמאות הקאטלונית עשויה להרוג את קבוצת הכדורגל של ברצלונה.



Catalunã se convertirá en Luxemburgo trás la separación. Y el fútbol club Barcelona morirá. pic.twitter.com/7IUo7Hw1vW

— Wagner Ribeiro (@wagneribeiro_) 28 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי