דיווח: פרס סימן את פוצ'טינו כמחליף של זיזו בריאל

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

"ספורט" הקטאלוני טוען שהנשיא לא מרוצה מזידאן ועשוי לנסות להביא את מאמן טוטנהאם עוד העונה אם המשבר יימשך. וגם: הסטטיסטיקות שמוכיחות שרונאלדו צדק בביקורת שלו

(גודל טקסט)

"ספורט" הקטאלוני דיווח הבוקר (שישי) שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס כבר לא מרוצה מזינדין זידאן וסימן את מאוריסיו פוצ'טינו כיורש שלו,  ואם המשבר יימשך ייתכן שינסה להביא אותו את מאמן טוטנהאם כבר העונה. על פי הדיווח, פרס שטען עד לפני זמן מה שזיזו המאמן הטוב בעולם הקפיא את התוכנית להאריך את חוזהו של המאמן הצרפתי. הנשיא גם הביע חוסר שביעות רצון מהאימונים וניהול המשחק שלו. לזיזו יש עדיין זמן להוכיח את עצמו מחדש, אבל שעון החול כבר פועל נגדו.

הבחירה בפוצ'טינו אינה מקרית. המאמן הארגנטינאי ששיחק ואימן באספניול כבר הצהיר בעבר כי לעולם לא יאמן את ברצלונה וכמובן שההצלחה בטוטנהאם בשנים האחרונות ובעיקר צמד המשחקים מול ריאל מדריד בשלב הבתים בליגת האלופות העלתה את מניותיו בברנבאו.

גם מרסלו זוכה למכת אש. הטענה נגד המגן הברזילאי שהוא השמין אחרי שחזר מפציעה, כנראה בגלל בעיה דומה שהיתה לו במטבוליזם ב-2012. אחד האוהדים תקף את מרסלו שהוא מאבד יותר מדי כדורים (45 בשני המשחקים האחרונים). הברזילאי ענה: "מאבד אותם? אז אולי תעזור לי למצוא אותם?".


מרסלו. התעמת עם האוהדים ברשתות החברתיות (Getty)

ב"מארקה" נטען שאחת הבעיות של ריאל היא שלכארים בנזמה אין תחרות על המשבצת שלו בקבוצה כמו שהיתה לו מול אלברו מוראטה וזה הוריד מהיעילות שלו: "בנזמה יודע שיעלה בהרכב ולא משנה איך ישחק".

העיתון "אס" תומך בציטוטים של כריסטיאנו רונאלדו כאילו השחקנים שעזבו החלישו את ריאל מדריד. הסטטיסטיקה מראה ש-CR7 צודק. ששת השחקנים שעזבו הם דנילו, פפה, חאמס רודריגס, מוראטה, פאביו קונטראו ומריאנו דיאס. הם שיחקו אלף דקות ביחד אחרי 13 משחקים, יותר דקות מאלה שהגיעו – אשרף חכימי, חסוס ואייחו, תיאו הרננדס, מארק יורנטה, דני סבאיוס ובורחה מאיורל. העוזבים כבשו 11 שערים ובישלו 14, הצעירים החדשים כבשו שלושה שערים בלבד ובישלו אחד בלבד.


קרוס. 28 איבודי כדור בשני המשחקים האחרונים. בלתי נתפס (AFP)

80 מיליון יורו נכנסו לקופת ריאל מדריד, אבל התוצאות על כר הדשא גרועות. אלה שעזבו טובים יותר כרגע כשמוראטה הוא מלך השערים של צ'לסי עם שמונה כיבושים ופפה מצטיין במדי בשיקטאש. מנג'ר הקבוצה הטורקית, אחמט אורקמזיל, אמר ל-"אס": "אנחנו בונים את המשחק שלנו סביבו בהגנה והוא גם המנהיג של הקבוצה". חאמס רודריגס נראה בקו השתפרות בבאיירן מינכן מאז שיופ היינקס הגיע ומריאנו דיאס הפך ללהיט בליון עם שמונה שערים.

עוד סטטיסטיקות מביכות לגבי ריאל: הקבוצה רצה 11.3 קילמוטרים פחות מטוטנהאם בהפסד בוומבלי 3:1. טוני קרוס איבד בשני המשחקים האחרונים 28 כדורים ולוקה מודריץ' 26. והנתון המהבהב מכולם: הבלאנקוס כבשו העונה 20 שערים פחות מעונה שעברה בכל המפעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי