בדרך לקאמבק המושלם? דמבלה עשוי לשחק בקלאסיקו

מסי, סוארס, דמבלה
מסי, סוארס, דמבלה | Gettyimages

בתקשורת הספרדית מאמינים כי הקשר יעמוד לרשותו של ואלוורדה מול ריאל מדריד. מונצ'י חשף: "ברצלונה ניהלה מגעים בקיץ עם מחרז", אורייה הסביר: "הייתי במשא מתן מתקדם עם ברצלונה, אך המוניטין שלי גרם להם לוותר"

(גודל טקסט)
הפגרה אומנם יצאה לדרכה, אך בתקשורת הקאטלונית עדיין ממשיכים לפרגן לפאקו אלקאסר אחרי הצמד מול סביליה. "הוא מעולם לא ויתר על החלום להצליח בברצלונה. זו הייתה הופעה מרשימה מצדו של סופר פאקו. כל מה שהוא רוצה זה להשתפר", טענו היום (שני) בבוקר ב'מונדו דפורטיבו' המקומי.


אך בזמן שאלקאסר גרף מחמאות, בצוות המקצועי של מוליכת הליגה הספרדית מקווים כי המנוחה תסייע ללואיס סוארס לחזור לעניינים. החלוץ, שעל פי הדיווחים בקאטלוניה, זכה לתמיכה מצד חברים לסגל ביקש לנוח במהלך הפגרה. המשמעות היא שסוארס לא יכלל בסגל נבחרת אורגוואי, שתערוך משחקי הכנה. בזמן שהחלוץ ינסה לחזור להבקיע, חברו לחלק הקדמי נחוש להיות כשיר לקראת הקלאסיקו.



עוסמאן דמבלה ממשיך בשיקום, וב'מארקה' בטוחים כי הצרפתי יעמוד לרשותו של ארנסטו ואלוורדה לקראת המפגש בסנטיאגו ברנבאו. כזכור, דמבלה נפגע מול חטאפה בספטמבר ועבר ניתוח. התכנון של הצוות המקצועי של ברצלונה הוא לא ללחוץ על הצעיר לחזור מהפציעה, אך עד ה-23 בדצמבר הוא עשוי כבר לצבור כמה דקות בקלאסיקו הראשון שלו.


בינתיים, מונצ'י העניק ראיון לתקשרות האיטלקית וחשף: "ברצלונה ניהלה מגעים עם ריאד מחרז. אני יודע את זה ממקור ראשון כי ברומא סימנו אותו כמחליף של מוחמד סאלח. בסופו ריאל החליט להישאר בלסטר, אבל בשוק ההעברות אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך".


גם סרז' אורייה, שעזב את פאריס סן ז'רמן לטובת טוטנהאם, סיפק פרטים מעניינים: "היו מגעים בין הסוכן שלי לראשי ברצלונה, אבל כנראה שהמוניטין שלי הדאיג אותם. המשא מתן היה בשלבים מתקדמים, אבל בסוף הם בחרו בנלסון סמדו". בעבר המגן של נבחרת חוף השנהב תקף את לורן בלאן, ואף נעצר בעיר האורות בחשד לתקיפת שוטרים. 




בדרך להופעה ראשונה בקלאסיקו? דמבלה עם מסי וסוארס (AFPׂ) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי