ברצלונה עוקבת אחרי ראשפורד, באיי ומרכוס אלונסו

מרכוס ראשפורד
מרכוס ראשפורד | Getty

המנהל המקצועי פרננדס נכח במשחק בין צ'לסי ליונייטד. ברסה תשדרג משמעותית את סרג'י רוברטו אם יסכים לסעיף שחרור של 400 מיליון יורו, כשהמנצ'סטריות עוקבות מהצד. אלבה: "טוב לי יותר בלי ניימאר"

(גודל טקסט)

רוברטו פרננדס, המנהל המקצועי של ברצלונה, וכמה סקאוטים של המועדון נכחו במשחק של צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד בו ניצחו הבלוז 0:1 כדי לעקוב אחרי מרכוס ראשפורד ואריק באיי. כך מדווח ה"סאן" ומזכיר את החלוץ של השדים האדומים דווקא הוזכר בעבר בהקשר של ריאל מדריד בעוד הבלם, שהגיע בקיץ 2016 מוויאריאל, כבר היה על הכוונת של ברסה עוד לפני שחתם ביונייטד. במקביל עקבה החבורה המכובדת מספרד גם אחרי מרכוס אלונסו מצ'לסי.

אלא שספק אם ראשפורד, המכונה חלוץ העתיד של יונייטד, ובאיי, הנחשב בעיני המאמן ז'וזה מוריניו לשחקן חשוב במערך ולאחד השחקנים הטובים והיציבים, כלל יעלו במו"מ עם ברצלונה או כל קבוצה אחרת.

בינתיים עסוקים בברצלונה במו"מ עם סרג'י רוברטו. הצמוד של קורל סימונוביץ' שאמור להתחתן עמה בישראל דחה כבר הצעה שקיבל מהמועדון ובברסה מוכנים לתת לשחקן הכל בו העלאה משמעותית בתנאי שיסכים להעלאת סעיף השחרור מ-40 מיליון ל-400, כמו סעיף השחרור של עוסמאן דמבלה.

הלחץ של הקטלונים ברור. חוזהו הנוכחי של רוברטו מסתיים בקיץ הקרוב וכבר בינואר יהיה רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. כבר כיום הוא ברשימת 11 המשתכרים הגבוהים במועדון בזכות העובדה שהוא יכול לשחק בכמה תפקידים במגרש כולל מגן ימני וקשר חורי וקדמי. הוורסטיליות שלו גם לא נעלמה מעיניהן של כמה קבוצות בכירות בפרמייר-ליג שכבר סימנו אותו כולל שתי המנצ'סטריות.


שתי המנצ'סטריות מתעניינות בו (אינסטגרם)

בתוך כך, ג'ורדי אלבה יצא בהצהרה לא צפויה כשאמר: "הרבה יותר טוב לי בקבוצה מאז שניימאר עזב. ברור שהוא שחקן גדול, אבל עכשיו אני יכול לללכת עד הסוף על הקו ולהשתתף גם במשחק ההתקפה. זאת העונה הכי טובה שלי בקבוצה ואני נהנה בקבוצה כפי שלא קרה לי רבה זמן".

סרחיו בוסקטס התראיין ל"רדיו קאטלוניה" ואמר: "כרגע אנחנו מאוד סולידיים ויציבים, אבל אין לנו את הברק שהיה אצל פפ גווארדיולה, אבל גם צריך להבין שהכל השתנה מאז שהוא היה המאמן. גם עכשיו יש לנו קבוצה טובה ואת השחקן הכי טוב בעולם". כשנשאל הקשר על עתידו הוא זרק פצצה: "גווארדיולה רצה אותי בסיטי וזה לא סוד שהיתה לו השפעה ענקית על הקריירה שלי, אבל כרגע אני בברצלונה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי