בעקבות שרשרת הפציעות, גארת' בייל איבד 20% מערכו

בייל
בייל | Getty

מתגברים הקולות בריאל למכור את הוולשי שייעדר לחודש בגלל קרע במפשעה בפציעה מס' 46 שלו. המנתח הזהיר: "אל תחזור עד שתחלים באופן מלא, אחרת תגמור את הקריירה". וכמה עולה כל משחק שלו לבלאנקוס?

(גודל טקסט)
הפציעה החדשה של גארת' בייל מצאה את הוולשי הבינלאומי במצב נפשי קשה, כך שהעיד חברו לריאל מדריד איסקו. אחרי שכבר היה נראה שהוא בדרך להופעה ראשונה העונה עם BBC במשחק של ריאל בדרבי של מדריד נגד אתלטיקו ב-18 בנובמבר, הגיעה ההודעה של הבלאנקוס מאמש ובישרה שבייל ייעדר כחודש לפחות.


זאת כבר הפציעה ה-24(!)  במדי ריאל מדריד ובייל החמיץ 40 מתוך 60 המשחקים האחרונים של הקבוצה. המנתח המקורב למועדון, פדרו לואיס ריפול, הזהיר שבייל עלול לגמור את הקריירה בגלל הפציעות האלה וייעץ לו: "תפסיק לחשוב על תאריכי יעד לחזרה עד שההחלמה שלך לא תהיה מלאה".




בבלאנקוס מתרבים הקולות למכור אותו בקיץ הקרוב בגלל שהוא מרוויח 20 מיליון יורו ברוטו ונותן מעט מאוד תוצרת עבור ריאל. בייל לא שיחק אפילו חמישה משחקים ברציפות. הבעיה שמחירו בשוק בירידה בגלל הפציעות ויונייטד, שעדיין חושקת בו, תשלם עליו פחות מ-101 מיליון יורו עליו שילמה ריאל לטוטנהאם בספטמבר 2013, מחיר שיא אז.


מחירו כבר ירד בגלל שוויילס לא עלתה למונדיאל 2018 לכ-90 מיליון יורו לפי אתר "טרנספורמרקט.קום". הפציעה הנוכחית עלולה להוריד את המחיר עד כ-80 מיליון יורו, כלומר הוולשי איבד 20% מערכו.

Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 11 de noviembre de 2017 pic.twitter.com/fAjYZwH8nS

— AS (@diarioas) 11 בנובמבר 2017


הפציעה החדשה התגלתה אחרי שחש כאב קל ועבר בדיקה בה התגלה קרע קטן בשריר המפשעה. רוב הפציעות שלו היו בשרירים, אבל בשנה שעברה נפצע בקרסול דבר שמנע ממנו לשחק תקופה ארוכה.


על פי חישוב שערך "אס" ריאל  שילמה עליו עד כה כולל משכורות 168.6 מיליון יורו והוא שיחק 159 משחקים בלבד בקבוצה ומכאן שכל משחק שלו עולה לבלאנקוס 1.06 מיליון יורו. זה המחיר גם עבור 70 שערים שהבקיע במועדון ו-55 בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי