דיווח: אדריאנו גליאני עשוי להצטרף לריאל מדריד

אדריאנו גליאני
אדריאנו גליאני | Gettyimages

נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס מעוניין לצרף כיועץ להנהלה את האיטלקי, ששימש כמנכ"ל וסגן נשיא מילאן. בנוסף, אלופת אירופה עדיין לא ויתרה על ניימאר

(גודל טקסט)

האם אדריאנו גליאני יחזור לקדמת הבמה בכדורגל העולמי? "מונדו דפורטיבו" מדווח היום (שבת) שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מעוניין לצרף את האיטלקי הוותיק כיועץ להנהלת המועדון.

גליאני כזכור, כיהן כמנכ"ל נשיא מילאן בין 1987 ל-2016 לצד סילביו ברלוסקוני, ופרס מקווה להנות מניסיונו הרב. האיטלקי בן ה-73, שמועסק בקונצרן פינינבסט מאז שעזב את הרוסונרי, טרם השיב להצעת נשיא אלופת אירופה. כבר באפריל האחרון דווח בעיתון הקטאלוני על התעניינות של נשיא הבלאנקוס במנכ"ל מילאן לשעבר. השניים נמצאים ביחסים טובים, שכבר הובילו בעבר לעסקאות בין המועדונים.

בתוך כך, ב"מארקה" המדרידאי ממשיכים לדווח על התעניינות של ריאל מדריד בניימאר, כשלפי הדיווח המועדון מבירת ספרד מוכן להקצות 200 מיליון יורו לרכישתו של הכוכב הברזילאי בקיץ הקרוב. גם שוער אתלטיק בילבאו, קפה, עדיין נמצא על הכוונת של אלופת ספרד לקראת עונת 2018/19.


גליאני. בקרוב ביציע הכבוד בברנבאו? (Gettyimages)

בריאל מדריד מתכוונים להקצות כסף רב לרכש בקיץ הקרוב, אך מסייגים שלא יוציאו יותר מ-150 מיליון יורו על שחקן שאינו מהטופ העולמי. כפי שהיה עם קיליאן אמבפה בקיץ האחרון, בו אמנם הגיע המועדון לסיכום עם השחקן, אך העסקה לא יצאה לפועל בעקבות משפחתו שהעדיפה את פאריס סן ז'רמן מסיבות מקצועיות וכלכליות.

בנוגע לחלון ההעברות בקרוב בינואר, ריאל מדריד לא מתכננת לבצע שינויים בסגל, למרות היכולת הלא משכנעת מפתיחת העונה. מה שעשוי לשנות את ההחלטה של הנהלת הבלאנקוס הוא אם מכת הפציעות בין הקורות תימשך. 


ניימאר. ריאל מדריד לא מוותרת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי