התוכנית של ברצלונה: קוטיניו יגיע בינואר, גרייזמן בקיץ

פיליפה קוטיניו עם אנטואן גרייזמן
פיליפה קוטיניו עם אנטואן גרייזמן | Gettyimages

הקאטלונים עדיין רוצים לפצות על עזיבתו של ניימאר עם הנחתת כוכבי ליברפול ואתלטיקו מדריד. הצרפתי צפוי לעלות 100 מיליון יורו "בלבד. חוזהו של אומטיטי יוארך, נחשפו החולצות של העונה הבאה

(גודל טקסט)
 ברצלונה אמנם פתחה את העונה מצויין תחת ארנסטו ואלוורדה ומציגה יכולת נהדרת בליגה ובליגת האלופות, אך עושה רושם שהקבוצה טרם התגברה על עזיבתו של ניימאר לפאריס סן ז'רמן בקיץ האחרון ומתכננת לפצות את עצמה בקיץ הקרוב עם רכש מפוצץ.


"אס" מדווח הבוקר שמלבד הדיווחים הבלתי פוסקים של צירופו של פיליפה קוטיניו מליברפול בינואר, סגנית אלופת ספרד לא תסתפק רק בברזילאי ומתכננת לצרף בקיץ הקרוב את כוכב אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת, אנטואן גרייזמן.




העיתון המדרידאי מציין ששתי ההעברות לא יהיה קלות וייתקלו בהתנגדות של המועדונים, אבל זו התוכנית של ברצלונה. החלוץ הצרפתי יוכל לעבור לקטאלוניה תמורת מאה מיליון יורו בלבד החל מהראשון ביולי 2018, לאחר שסעיף השחרור שלו שעומד כעת על מאתיים מיליון יורו יקוצץ בחצי. בארסה תצטרך להתחרות על שרותיו של הכוכב יחד עם מנצ'סטר יונייטד וכמובן שגם עם פ.ס.ז'.



קוטיניו וגרייזמן. רשימת הרכש של ברצלונה (Gettyimages)


בתוך כך התראיין קוקה, מגנה הספרדי של שאלקה ל"מונדו דפורטיבו", והתייחס בין השאר גם לחברו לקבוצה לאון גורצקה, שמבוקש בברצלונה. לפי המגן, הקשר הצעיר מזכיר מאוד במשחקו את איבן ראקיטיץ': "הוא קשר מרחבה לרחבה. פיזית וטכנית הוא שחקן מושלם".


בינתיים, ז'וזה מוריניו לוטש עיניים לעבר סמואל אומטיטי. הבלם הצרפתי, שמחזיק בסעיף שחרור של 53 מיליון יורו בלבד, זוכה לעניין רב מצד הקבוצות בממלכה ובראשן מנצ'סטר יונייטד. בברצלונה כבר יצרו קשר עם נציגיו של אומטיטי, שהגיע לקאמפ נואו בעונה הקודמת ומציג יכולת מרשימה, כדי לשדרג את חוזהו. התקווה של הקאטלונים היא להגדיל את סעיף השחרור של הבלם, לשדרג את שכרו (רק שלושה מיליון יורו לעונה) כדי לחסום התעניינות מצד הממלכה. 


בעניין אחר, אנחנו אומנם רק באמצע עונת 2017/18, אבל החולצה המיועדת של בארסה לעונת 2018/19 כבר דלפה לרשת.

Exclusive: Barcelona 18-19 Home kit design + shorts and socks leaked: https://t.co/HaII2uJl89

— Footy Headlines (@Footy_Headlines) November 12, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי