בייל קיבל הבטחה מראשי ריאל מדריד: "לא נזנח אותך"

בייל
בייל | Getty

"מארקה" טוען שהוולשי יקבל הזדמנות עד סוף העונה ואז תתקבל ההחלטה. דיווחים הפוכים באנגליה: "הבלאנקוס הציעו את בייל לצ'לסי, יונייטד וטוטנהאם"

(גודל טקסט)

עתידו של גארת' בייל בריאל מדריד לא ברור. כלי תקשורת שונים בספרד ואנגליה, בהם "אס" ו"הסאן" כבר פרסמו שריאל מדריד הציעה את גארת' בייל לצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם והחליטה שזו תהיה השנה האחרונה של הוולשי בקבוצה. הסיבה? הוא עבר 19 פציעות שונות במהלך התקופה שלו בריאל מדריד, ושיחק רק ב-55 אחוז מהמשחקים. ב"אס" טענו שבקיץ האחרון נתנו לבייל הזדמנות אחרונה להוכיח את עצמו ועד כה הוא אכזב.

יחד עם זאת ב"מארקה" פרסמו היום (שני) גרסה הרבה יותר מרוככת לפיה ריאל הבטיחה לבייל שלא תזנח אותו. בעיתון נכתב כי הפציעה הנוכחית שלו הייתה אומנם כמו לשפוך מים קרים על הקבוצה, אבל אף אחד במועדון כעת לא רוצה לומר לבייל שהקריירה שלו גמורה. "פלורנטינו פרס וזינדין זידאן מתכוונים לעטוף את בייל באהבה ולדאוג לכך שייצא מהפציעה הנוכחית שלו. רק לאחר מכן יראו איך שתפתח העונה ואז יתברר האם ריאל תמכור את השחקן".

אף אחד בקבוצה לא מסתיר שיש בעיה קשה עם בייל, אבל הבכירים במדריד לא ממהרים לשום מקום ואין כוונה למכור אותו בינואר. ההיפך הוא הנכון, ראשי הקבוצה סבורים שכעת מחירו בשפל גדול ואם ימכרו אותו כעת יקבלו "רק" 70 מיליון יורו, ובכלל לא ברור האם יש קבוצות שירצו לרכוש אותו כשהוא אחרי סדרת פציעות קשה כל כך. "בקיץ יוחלט אם למכור אותו, אבל יש גם תקווה שהוא יתאושש עד אז ויחזור להראות את היכולת הטובה שלו ואז ללא ספק הוא יישאר".

בייל רשם 159 הופעות בכל המסגרות במדי ריאל ואם לוקחים בחשבון גם את שכרו (ממוצע של 19 מיליון יורו לעונה) ודמי ההעברה (100.7 מיליון יורו), הוא עלה לריאל למעלה ממיליון יורו למשחק. הוולשי ב ה-28 חתם כזכור רק לפני שנה על חוזה חדש עד 2022. 

פרס וזידאן. לא מתכוונים לנטוש את השחקן שלהם (AFP)
פרס וזידאן. לא מתכוונים לנטוש את השחקן שלהם (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי