קאקה: לפי דעתי ניימאר הבא בתור לזכות בכדור הזהב

קאקה וניימאר
קאקה וניימאר | צילום : GettyImages

שחקנה של מילאן וריאל מדריד בעבר התראיין בספרד, לאחר שסיים את העונה בארצות הברית ואמר שחלוץ פ.ס.ז' בדרך להיות השחקן הטוב בעולם. הקשר התייחס גם לבעיות של חאמס ועל הקושי בבלאנקוס

(גודל טקסט)

הכוכב הברזילאי קאקה עומד לתלות את נעליו לאחר שסיים לאחרונה את עונתו באורלנדו סיטי. היום (שני) קשרה של מילאן וריאל מדריד בעבר התראיין ל"אס" הספרדי, וסיפר מי לדעתו יזכה בכדור הזהב הבא, חאמס רודריגס והבלאנקוס.

זכייה בכדור הזהב: "זה מדהים לזכות בפרס אישי בספורט קבוצתי בו כולם רוצים לומר שהם 'הטובים ביותר'. תמיד ניסיתי לשמור על רמה גבוהה, ועבורי זכייה בתואר הזה זה פרס עבור מה שעשינו כקבוצה. כדורגל זה לא מדע מדויק וקשה לומר מה יקרה בעתיד. לפי דעתי שמי שיזכה בכדור הזהב אחרי רונאלדו או מסי יהיה מסי".

ריאל מדריד: "במועדון הזה הכל קיצוני, בין אם אילו הדברים הטובים או הדברים הרעים וצריך להסתגל לזה. להיות חלק מריאל מדריד זו חוויה אדירה עבור כל שחקן. התבגרתי שם מאוד כשחקן וכאדם".

חאמס רודריגס: "מה שקרה לי ולחאמס בריאל מדריד יכול לקרות לכל שחקן, ולא רק שם. בתור שחקן אתה עושה מהלכים בקריירה שנראים לך שיצליחו, ובסופו של דבר הם לא מסתדרים כפי שקיווית. דבר אחד ברור, הוא לא שכח איך לשחק כדורגל. הוא עדיין שחקן פנטסטי והוא יחזור לכושר במועדון החדש שלו, וגם בנבחרת קולומביה. כדורגל נהיה מהיר מדי יום, אבל שחקנים כמו חאמס יודעים להסתגל. אסור לשכוח שהוא היה השחקן הטוב ביותר במונדיאל האחרון".

רונאלדו, מסי וניימאר. הברזילאי יעקוף אותם בסיבוב (טוויטר)
רונאלדו, מסי וניימאר. הברזילאי יעקוף אותם בסיבוב (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי