נשיא מנהלת הליגה אישר: מסי חתם על החוזה החדש

מסי
מסי | AFP

סוף לסאגה? טבאס העניק ראיון לכלי התקשורת וחשף: "אני מודע לכך שיש הסכם חתום לברצלונה ומסי, אני לא מאמין שהם ישקרו לי לגבי נושא כזה". וגם: הצהרה לגבי עתידו של רונאלדו, והנקמה של פרננדס בפ.ס.ז'

(גודל טקסט)
בזמן שברצלונה מוליכה את הליגה הספרדית ומציגה יכולת טובה גם בליגת האלופות, עננה כבדה ריחפה מעל המועדון בשל עתידו של ליאו מסי. הפרעוש, שפתח את העונה ללא חתימה על חוזהו החדש, הדאיג את ראשי המועדון במיוחד אחרי העזיבה הדרמטית של ניימאר. היום (שלישי) נדמה כי חלה תפנית משמעותית כאשר נשיא מנהלת הליגה, חאבייר טבאס, אישר כי מסי חתם על חוזהו החדש.


בראיון לאחת מתוכניות הבוקר, חשף טבאס: "אני יודע שיש למסי חוזה חתום חדש בברצלונה. אנחנו מודעים לקיומם של חוזים חתומים בלבד, ולמסי יש אחד כזה עם בארסה. אי אפשר לרמות לגבי הנושא הזה. אני מתקשה להאמין שברצלונה תשקר לגבי נושא כזה".



ההפתעה הכי גדולה מגיעה דווקא מצד הנהלת הקאטלונים, שהודיעה על סיכום עם הכוכב על חוזה לשלוש שנים נוספות לפני ארבעה חודשים, אך טרם הודיעה על החתימה. על פי התכנון בשבועות האחרונים בברצלונה קיוו לשדרג את חוזהו של מסי לכל החיים, בדומה להסכם שחתמו עם אנדרס אינייסטה. את העונה הנוכחית פתח הארגנטינאי בסערה עם 16 שערים ב-17 משחקים בכול המסגרות כשהוא גם כיכב במדי האלביסלסטה, במשחק שסלל את דרכה לגביע העולמי. בשבועות האחרונים שמו של הפרעוש נקשר עם מעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי, שהייתה יכולה להחתימו החל מה-1 בינואר לקראת העונה הבאה. כעת, נדמה כי מסי, שהצהיר בעבר כי גם ישמח לשוב לשחק בניואלס אולד בויז הארגנטינאית, יישאר בקאמפ נואו. 


ומה לגבי כריסטיאנו רונאלדו? לנשיא ההתאחדות היה מה להגיד גם בנושא הזה. "זו הפעם ה-19 לפחות שאני שומע שכריסטיאנו עוזב", סיפר טבאס: "אני לא מתכנן להגיב על זה. אני בטוח שריאל חתמה עם רונאלדו חוזה חדש כדי לממש אותו, לא כדי להיפרד ממנו תוך זמן קצר לאחר מכן".
 

סוף לסאגה? מסי (AFP) 


בינתיים, ב'לאקיפ' בטוחים ברצלונה בדרך למחטף מתחת לאף של פאריס סן ז'רמן. יאסין אדלי בן ה-17, שנחשב לכישרון הגדול ביותר במחלקות הצעירות של הקבוצה מעיר האורות, זוכה למעקב צמוד מצד רוברטו פרננדס. המנהל המקצועי נחוש לצרף את הקשר המוכשר, שסומן גם במנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן.


בשבועות האחרונים, לואיס פרננדס, שזכור לכולנו מהקדנציה בבית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, מנסה להשאיר את הפלא באקדמיה אותה הוא מנהל בבירה הצרפתית. חוזהו של אדלי יסתיים בקיץ הקרוב כאשר ברצלונה עשויה להחתים אותו ולהעביר לקופה של פאריס סן ז'רמן רק 300 אלף יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי