פקרמן: "סביר שמינה יעלה על טיסה לברצלונה". מסצ'ראנו נפצע

יירי מינה
יירי מינה | Gettyimages

מאמן קולומביה חשף כי הבלם, שזכה למעקב בשנתיים האחרונות, עשוי להצטרף כבר בינואר. הקטאלונים עשויים להעדיף את ורנר בינואר על פני החתמת גריזמן בקיץ, בשאלקה מקווים להשאיר את גורצקה. הארגנטיני יעדר כחודש

(גודל טקסט)

האם חוסה פקרמן חשף את התוכניות של ברצלונה לקראת ינואר? מאמן נבחרת קולומביה סיפר אתמול (שלישי) בסיום הניצחון 0:4 על סין כי יירי מינה קרוב מתמיד למוליכת הליגה הספרדית. על פי הדברים של פקרמן, עולה כי בלם פאלמיירס, אחריו עוקבת ברצלונה בשנתיים האחרונות, עשוי להפוך לרכש הבא של ארנסטו ואלוורדה.

פקרמן סיפר בסיום: "בארסה כבר עקבה אחרי מינה בשנתיים האחרונות. מדובר באחד השחקנים הכישרוניים ביותר של העידן המודרני. הוא בלם שיודע לטפל בכדור בצורה מיוחדת, ובעל נתונים פיזיים מרשימים. הסיכוי הסביר ביותר שהוא יעלה על טיסה לברצלונה בקרוב".

צירוף של בלם כבר בחודש ינואר נראה עוד יותר הגיוני לאור העובדה שחאבייר מסצ'ראנו נפצע בהפסד של ארגנטינה לניגריה אתמול ולפי הודעה רשמית של המועדון ייעדר כחודש. השחקן נפצע בירך והותיר כעת את המאמן ארנסטו ואלוורדה עם ג'רארד פיקה וסמואל אומטיטי במרכז ההגנה. הוא יחמיץ את המשחקים נגד לגאנס, ולנסיה, סלטה ויגו, ויאריאל ודפורטיבו לה קורוניה וינסה להיות כשיר לקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-23 בדצמבר. כמו כן יחמיץ את משחקי ליגת האלופות מול יובנטוס וספורטינג.

הרכש הבא? מינה (Gettyimages) 

בינתיים, בתקשורת הקאטלונים נזהרים לגבי האפשרות שאנטואן גריזמן יעזוב את אתלטיקו מדריד בסיום העונה. סעיף השחרור הנוכחי של הצרפתי עומד על 200 מיליון יורו כאשר החל מה-1 ביוני, מעבר של החלוץ יעלה רק 100 מיליון יורו. בתקשורת הצרפתית טענו אמש כי בין גריזמן וברצלונה קיים סיכום עקרוני. אולם, היום הבהירו כי הצוות הטכני עשוי לצרף את טימו ורנר כבר בינואר ואז ככול הנראה יסלול את דרכו של הצרפתי ליעד אחר. גם אנתוני מרסיאל נמצא ברשימות של רוברטו פרננדס, אך הוא נחשב לאופציה שלישית של הקאטלונים, גם בשל המעמד שלו במנצ'סטר יונייטד.

עדיין בגזרת הרכש, דומינקו טדסקו התייחס לעתידו של ליאון גורצקה בשאלקה: "עדיין לא ויתרנו על האפשרות להשאיר אותו עד לסיום העונה, שאלקה מציעה לו לשחק בצורה קבועה עד המונדיאל. אני לא בטוח שזה משהו שמועדון אחר יכול לתת לו". יובנטוס נכנסה לקרב על גורצקה, אך הוא עדיין הבהיר לסוכנו כי הוא מעדיף להגיע לקאמפ נואו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי