בספרד טוענים: אוזיל יעבור לברצלונה בינואר תמורת 20 מליון יורו

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | טוויטר

כל שער העיתון "מונדו דפורטיבו" הוקדש הבוקר לידיעה, לפיה הגרמני של ארסנל יעשה את הדרך לקאמפ נואו בסכום פעוט יחסית לאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ. ברתומאו: "כדי לזכות בליגת האלופות חסר לנו שחקן נוצץ"

(גודל טקסט)
ברצלונה רוצה את מסוט אוזיל בינואר הקרוב ותהיה מוכנה לשלם 20 מיליון יורו. זה הסכום שכנראה ארסנל תדרוש עליו מאחר ובקיץ הקרוב הוא יהיה חופשי לעזוב.


נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו אישר שקבוצתו תעשה הכל להתחזק בינואר. ברתומאו דיבר בערב הכוכבים של הכדורגל הקטאלוני. על הרכש אמר:" אנחנו מרוצים מהשחקנים שיש לנו בקבוצה, אבל אם אפשר לשפר את הסגל נעשה זאת. כדי לזכות בליגת האלופות חסר לנו עוד שחקן אחד נוצץ".



לפי "מונדו דפורטיבו", אוזיל על הכוונת של ברצלונה כבר לינואר למרות שחוזהו בארסנל מסתיים בקיץ 2018. לפי העיתון, בארסה כבר גיששה אצל ארסנל בקשר לאוזיל וזהו הסכום שהתותחנים דורשים. בברצלונה מבינים שליברפול לא רוצה למכור את פיליפה קןטיניו גם בינואר הקרוב ואוזיל עשוי להיות מה שקרוי "תוכנית ב", אם הברזילאי לא יגיע, אם כי בקבוצה מודעים להבדל בין השחקנים. קוטיניו בן 25 ונמצא בשיאו ואוזיל כבר בן 29, אבל בצוות המקצועי של ברסה מניחים שיש לאוזיל עוד שלוש שנים טובות לפחות בהן יוכל לתרום לקבוצה.


אוזיל
אוזיל. יעבור לספרד? (AFP)


סוכנו של אוזיל ארקוט סגוט נמצא בקשר מתמיד עם הקבוצה ומחכה שהיא תגיש על אוזיל הצעה. הקטלאנים מוכנים להציע לאוזיל חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית בגלל גילו.


️ Barcelona knows that they will have to pay 20M for Arsenal player Mesut Ozil. Ozil wants to play at Barcelona and wants a concrete offer without delay pic.twitter.com/bnrNqoKbMc

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) November 21, 2017

באשר לקוטיניו זה נראה ששוב יש נתק בין המועדונים לגבי הברזילאי. ברצלונה כבר הגישה הצעה עליו לינואר הקרוב, אבל בליברפול לא ענו עליה אפילו וכעת בבארסה מבינים שיהיה להם קשה מאוד להחתימו. ההצעה שהוגשה היא 80 מיליון יורו פלוס 30 מיליון יורו כבונוסים.


ברתומאו דיבר גם על סרג'י רוברטו שחוזהו מסתיים בקיץ והוא מבוקש בכמה קבוצות באנגליה: "אני בטוח שסרג'י יישאר איתנו. הוא כמו אנדרס אינייסטה שגדל בלה מאסיה. אנחנו במו"מ איתו והוא שחקן חשוב מאוד בחדר ההלבשה של בארסה". סרג'י רוברטו שקיבל פרס בערב הגאלה על השער שלו מול פאריס סן ז'רמן אמר: "השער הזה הוא השער הכי חשוב בקריירה שלי. ראיתי אותו מאז אלפי פעמים ואני עדיין מתרגש לראות אותו. הארכת החוזה שלי? תמיד אמרתי שאני רוצה להיות בברצלונה".


Sergi Roberto: "My goal vs. PSG? It was an exciting night. I'll never forget that moment. I've seen the goal a thousand times, I still get excited." #fcblivepic.twitter.com/ll8PYAs2ud

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) November 21, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי