הערעור של ברצלונה נדחה, פיקה ייעדר מול ולנסיה

פיקה
פיקה | Gettimages

הצהוב החמישי שספג הבלם נותר על כנו והוא ייעדר מקרב הצמרת מול העטלפים. דיווח: בארסה סיכמה עם אוזיל שיגיע בינואר, חלק מחברי הנהלת ארסנל מתנגדים

(גודל טקסט)

ועדת התחרויות של הליגה הספרדית דחתה היום (רביעי) את הערעור של ברצלונה בנוגע לכרטיס הצהוב שספג ג'רארד פיקה במחזור האחרון מול לגאנס והבלם ייעדר מקרב הצמרת מול ולנסיה מהמקום השני.

בעניין אחר, רק אתמול דיווח "מונדו דפורטיבו" שמסוט אוזיל על הכוונת של ברצלונה בינואר הקרוב כתחליף לפיליפה קוטיניו שהעברתו עלולה שלא תצא לפועל. הקבוצה הקטלאנית תשלם עבורו 20 מיליון יורו, בגלל שבקיץ הקרוב הקשר הגרמני בן ה-29 יסיים את חוזהו בארסנל ויהפוך לשחקן חופשי.

במקביל, "הסאן" אישר שהידיעה נכונה ואף הוסיף שחבר הנהלת בארסה שאחראי על המו"מ עם קבוצות, ראול סנייהי כבר סיכם עם ראשי ארסנל על ההעברת השחקן. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל כרגיל יש בעיות. בעוד שהסיכום של הבלאוגרנה הוא עם ראשי ארסנל, הנהלת הקבוצה כולה צריכה לאשר את המהלך ולפי הידיעה, חצי מההנהלה מתנגדת למכירת הפליימייקר הגרמני כבר בינואר ורוצה שהוא יישאר עד הקיץ.

המתנגדים בשורות התותחנים למכירת של אוזיל בינואר מודעים לכך שהשחקן כנראה לא יסכים להאריך את חוזהו בקבוצה, אבל מקווים לשכנע אותו עד סיום העונה לחתום על חוזה חדש וטוענים שהקבוצה זקוקה לו. אם המהלך לא יצליח, הגרמני הבינלאומי יעזוב בהעברה חופשית.


אוזיל. הדעות בארסנל חצויות (AFP)

בתוך כך, בתקשורת הקטלאנית פורסם שאחת הסיבות שלואיס סוארס חזר לכושר הייתה שביקש מהמאמן ארנסטו ואלוורדה לשתף יותר את פאקו אלקסר במשחקי הקבוצה והכימיה ביניהם עובדת. עוד ידיעה שפרסם ה"גארדיאן" האנגלי היא שליאו מסי התערב ושחח עם חברו סרחיו אגוארו כדי למנוע ניסיון של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס להחתים את קון בינואר הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי