ראמוס התאמן עם מסיכה מיוחדת, ואייחו יפתח?

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | מסך

הבלאנקוס רוצים להמשיך את המומנטום אחרי השישייה בקפריסין והבלם הצעיר עשוי להחליף את נאצ'ו המוצהב. גם הקפטן ששבר את אפו בתמונה. צ'אבי אלונסו תמך ברונאלדו והבטיח: "חוש הכיבוש יחזור"

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה הספרדית ימשיך מחר (שבת) כשבמוקד ריאל מדריד, שהביסה את אפואל ניקוסיה 0:6 בליגת האלופות אמצע השבוע, תקווה להמשיך את המומנטום החיובי מול מלאגה. אתלטיקו מדריד, שגברה על רומא, תצא למשחק חוץ אצל לבאנטה.


ריאל מדריד – מלאגה (17:15)
משחק בית מול מלאגה זו הזדמנות מצוינת עבור הבלאנקוס לאסוף שלוש נקודות אחרי התיקו המאכזב בדרבי. מרקו אסנסיו בספק למשחק אחרי שלא התאמן ולא ברור האם הוא יהיה בסגל למשחק. גארת' בייל שב להתאמן, אך לא צפוי לשחק. שחקן נוסף שייעדר הוא נאצ'ו המוצהב ומי שצפוי לקבל את הקרדיט בפעם השנייה העונה הוא חסוס ואייחו הצעיר. גם סרחיו ראמוס, שסובל משבר באפו, התאמן עם מסיכה אבל עדיין לא ברור האם ישחק. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של מתאו קובאצ'יץ', שעשוי לחזור לסגל אחרי כחודשיים וחצי.



"יש כריסטיאנו אחד בליגה ואחד בצ'מפיונס", נכתב ב"מארקה" אחרי השישייה של הבלאנקוס מול אפואל ניקוסיה. רונאלדו כבש עד כה שער ליגה בודד, אך הוא לא מפסיק לנפץ שיאים בליגת האלופות. "יש לו מוטיבציה גבוהה והוא תחרותי, חוש הכיבוש יחזור", הבטיח צ'אבי אלונסו, חברו לקבוצה לשעבר, שהרגיש צורך לענות למבקרים. בנזמה, שכמו הפורטוגלי כבש צמד בקפריסין, הפך לשחקן הצרפתי שכבש הכי הרבה שערים באלופות עם 53 לעומת 51 של תיירי הנרי.

@SergioRamos

El Capitán detrás de la Máscara: ¡Work hard, dream big!#HalaMadridpic.twitter.com/CI5ZP1Hez8

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) November 24, 2017




במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן זינדין זידאן: "לא האמנתי בתחילת העונה שנהיה מרוחקים עשר נקודות מברצלונה כבר בשלב הזה. מלאגה קבוצה לא רעה שלא מגיע לה להיות במקום בו היא מדורגת. לכן זה הולך להיות משחק קשה". 


על גארת' בייל וסרחיו ראמוס שחזרו לאימונים: "מדברים הרבה על הפציעות של בייל, אבל כולנו יודעים מה הוא יכול לתרום. אני לא יודע מתי יחזור לשחק. נשקול זאת. אני מעדיף שהוא יחזור בכושר הכי טוב. כשהוא מפוקס הוא מביא לנו המון. הפעם ייקח לו זמן קצר יותר לחזור. סרחיו ראמוס? הוא יחזור כשיהיה או.קיי מהצוות הרפואי, יש לנו עוד שחקנים טובים. גם אסנסיו מתאושש וחשוב לתת לו כמה ימים כדי שיחזור לעצמו". 


לבאנטה – אתלטיקו מדריד (21:45)

אנטואן גריזמן, שכבש שער מרהיב בניצחון 0:2 מול רומא, הצהיר שהוא מתכוון להישאר באתלטיקו מדריד וגרם להרבה נחת בקרב האוהדים. קבוצתו של דייגו סימואנה מרוחקת עשר נקודות מהמקום הראשון, אך היא בהחלט לא מתכוונת להרים ידיים. המאמן ייאלץ להסתדר ללא סימה ורסאליקו וחואנפראן הפצועים, כך שבצד ימין של ההגנה אמור לפתוח מריה חימנס. שחקן נוסף שיפתח הוא אנחל קוריאה, כמו גם דייגו גודין שזכה למנוחה באמצע השבוע. פרננדו טורס, שפתח מול הג'אלורוסי, צפוי לחזור לספסל וכפי שפורסם לא אחת עשוי לחזור לפרמייר-ליג בינואר.


משחקים נוספים
אלאבס – אייבר (14:00)
בטיס – ג'ירונה 19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי