ברצלונה תתארח בוולנסיה, אלקאסר ופאוליניו צפויים לפתוח

ליאו מסי ופאקו אלקאסר חוגגים
ליאו מסי ופאקו אלקאסר חוגגים | AFP

הקטלונים יתמודדו מחר (ראשון, 21:45) במסטאיה מול סגניתם, ואלוורדה צפוי לקבל את בקשתו של לואיס סוארס להמשיך עם אותה התקפה בתקווה להגדיל את הפער בצמרת לשבע נקודות הפרש. ורמאלן יחליף את פיקה?

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 נפתח היום (שבת) בצהריים ויימשך מחר, כאשר במשחק המרכזי ברצלונה תתארח במסטאיה אצל ולנסיה לאחד המפגשים היותר מעניינים, יש מי שימהרו ויכנו זאת משחק צמרת.

העטלפים כידוע אחרי תשעה ניצחונות רצופים, אחד מהם היה בגביע המלך, והם במרחק ארבע נקודות בלבד מברצלונה שהצליחה לברוח לשאר הליגה, אבל עדיין לא לוולנסיה. אולי כבר מחר?

ולנסיה – ברצלונה (21:45)
ברצלונה לא הפסידה במסטאיה מעונת 2006/7, אז נוצחה 2:1 כשרונאלדיניו כבש את השער לבארסה ול-ולנסיה פרננדו מוריינטס כבשו ודויד סילבה. הקטלונים מקווים לברוח גם לעטלפים ולקראת המשחק נשמר ליאו מסי, שרק עלה מהספסל ב-0:0 באמצע השבוע באלופות מול יובנטוס. ניצחון של בארסה יפתח פער של שבע נקודות על ולנסיה שבמקום השני, אבל הבעיה הגדולה של הקבוצה היא היעדרו של ג'רארד פיקה המוצהב והפציעה של חאבי מסצ'ראנו. לצידו של סמואל אומטיטי עשויים לשחק לוקה דין המגן השמאלי או תומאס ורמאלן ששיחק רק כמה דקות העונה מול מורסיה בגביע המלך.

פאקו אלקאסר אמור לשחק בהתקפה לצדו של לואס סוארס, שכבר פורסם על כך שביקש מהמאמן ואלוורדה להמשיך להציב לצדו את אלקאסר שמסייע לו לייצר מצבי הבקעה, והוא אכן כבש בשני המשחקים האחרונים. גם פאוליניו עשוי לפתוח לאור יכולתו במשחקים האחרונים, כמו גם העובדה שואלוורדה ירצה לסגור מעט את המשחק ופאוליניו מצוין בעמדה הזאת לצידו של סרחיו בוסקטס, שמוביל את הליגה במספר המסירות עם 7,633 מהם דייק ב-90 אחוזים. ברצלונה מקווה שהריצה תימשך אחרי 18 משחקים רצופים ללא הפסד.


לואיס סוארס. השת"פ עם אלקאסר מסייע לו (AFP)

מאמן ולנסיה מרסליניו עדיין לא ניצח את בארסה בכל הקריירה שלו כמאמן ומחר הוא לא יוכל לאמן את הקבוצה מהקווים. לקראת המשחק הוא אמר: "אני לא חכם יותר מאחרים ואני יודע שאין דרך מסוימת לעצור את מסי. נקווה להגביל אותו כמה שיותר על ידי כך שלא ניתן לו מרחב תמרון. אנחנו רוצים להיות הראשונים שמנצחים את ברצלונה השנה בליגה, אבל זה יהיה קשה. ואלוורדה איזן אות הקבוצה".

שאר משחקי יום ראשון: לה קורוניה – בילבאו (13:00), סוסיאדד – לאס פלמאס (17:15), ויאריאל – סביליה (19:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי