ריאל מדריד העמידה לזידאן 200 מיליון יורו לרכש בינואר

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

פרס מעוניין לרכוש חלוץ כדי לפתור את בעיית הכיבושים. איקרדי נחשב למטרה העיקרית, אלכסיס סאנצ'ס מועמד אף הוא, אך גם באיירן ופ.ס.ז' דולקות בעקבותיו. דיווח: הבלאנקוס, אתלטיקו וצ'לסי במרדף אחרי באטלנד

(גודל טקסט)

זינדין זידאן רמז אחרי ה-2:3 על מלאגה בשבת שריאל מדריד תרכוש שחקנים חדשים בינואר. "מארקה" מפרסם היום (שני) שפלורנטינו פרס הקציב סכום שיא של 200 מיליון יורו לחלוץ כבר בחלון ההעברות הקרוב.

למרות דברי מאורו איקרדי שהוא לא מתכוון לענות לטלפון כשנציגי הבלאנקוס יתקשרו אליו, הארגנטינאי של אינטר הוא המטרה העיקרית של הקבוצה מבירת ספרד שמקווה שהנראזורי יתנו לו ללכת תמורת אסטרונומי. עוד שמות שהוזכרו הם קיליאן אמבפה ורוברט לבדובסקי, אבל גם טימו ורנר ופייר אמריק אובמיאנג נחשבים לאפשרויות ריאליות. לפי הפרסומים בורוסיה דורטמונד החליטה למכור את החלוץ מגאבון בגלל בעיות המשמעת ותהיה מוכנה לתת לו ללכת כבר בינואר תמורת 60 מיליון יורו.

בתוך כך פורסם ב"מירור" שאלכסיס סאנצ'ס מבוקש בריאל מדריד, אבל גם בבאיירן מינכן ופאריס סן ז'רמן. הקבוצה שיכולה להיות הכי מתאימה לו היא ריאל כיוון שהוא מכיר את הליגה הספרדית בה שיחק במדי ברצלונה. גם לפי "אס" הבאלנקוס חושבים על רכש לאחר שששת השחקנים שהגיעו בקיץ האחרון שותפו רק ב-17 אחוזים מדקות המשחק של הקבוצה ותרמו רק שלושה שערים.

אלכסיס סאנצ'ס. מרוץ ענק בעקבותיו (gettyimages)
אלכסיס סאנצ'ס. מרוץ ענק בעקבותיו (gettyimages)

בנוגע לעמדת השוער, באנגליה טוענים שהבלאנקוס הצטרפו לצ'לסי ולאתלטיקו מדריד במרדף אחר ג'ק באטלנד מסטוק סיטי. השוער בן ה-24 מגלה יכולת טובה במדי הקדרים ואף נמנה על סגל נבחרת אנגליה.

ג'ק באטלנד. ריאל, אתלטיקו וצ'לסי במרדף (gettyimages)
ג'ק באטלנד. ריאל, אתלטיקו וצ'לסי במרדף (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי