צפו: גארת' בייל חזר ובישל, 2:2 לריאל מדריד מול פואנלבראדה

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס בשמינית הגמר הודות ל-2:4 בסיכום המשחקים, הוולשי שב כעבור חודשיים והיה מעורב בשני השערים, אבל היכולת מול היריבה מהליגה השלישית הייתה רעה. נומנסיה הדיחה את מלאגה, גם לגאנס, סלטה ולבאנטה עלו

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
משחקי הגומלין בשלב 32 הגדולות בגביע הספרדי החלו הערב (שלישי) ובמוקד עלייתה של ריאל מדריד לשמינית הגמר אחרי 2:2 ביתי מול פואנלבראדה מליגת המשנה, במשחק הבכורה המחודשת של גארת' בייל שלא שיחק מאז חודש ספטמבר בעקבות פציעות. אמנם מעידה נוספת, אבל 2:4 בסיכום עשה את שלו.


עוד הערב, נומנסיה מהליגה השנייה הדיחה את מלאגה עם 2:3 בסיכום שני המשחקים, לגאנס השלימה ניצחון כפול על ריאל ויאדוליד (1:3), סלטה ויגו סיימה ב-0:1 ביתי שהספיק כדי לעבור את אייבר ולבאנטה עלתה על חשבון ג'ירונה אחרי 1:1 ביתי ו-1:3 בסיכום.




ריאל מדריד – פואנלבראדה 2:2
אחרי 0:2 במגרשה של הקבוצה מהליגה השלישית בחודש שעבר, הבלאנקוס עלו בהרכב חסר ואף נקלעו לפיגור מפתיע בסנטיאגו ברנבאו, אך נהנו מהופעת הבכורה המחודשת של גארת' בייל, הוולשי שהתאושש משתי פציעות, שיחק לראשונה מאז סוף ספטמבר והיה מעורב בשני השערים בדרך לשמינית הגמר. לצערו של זינדין זידאן, גם משחק כזה לא הסתיים בניצחון בעקבות שער דרמטי בדקה ה-89 שקבע שוויון.



בייל הערב. התחיל על הספסל, נכנס ומיד השפיע (Gettyimages)


הוולשי עלה מהספסל בדקה ה-62, 37 דקות אחרי שלואיס מיה הדהים את ריאל מדריד, אבל שניות ספורות בלבד לקח לבייל לסדר שער. עם הפאלש הוא הגביה לבורחה מיוראל שעם הראש קבע שוויון. שמונה דקות אחר כך הוולשי היה קרוב למצוא את הרשת, אך נעצר אצל השוער האורח – שלא הצליח למנוע שער מהכדור החוזר של בורחה מיוראל שהשלים צמד. רגע לפני תחילת תוספת הזמן האורחת הצליחה לקבוע שוויון מוצדק, אחרי שפורטייה נעצר אצל נבאס וגם הוא התכבד בשער מהכדור החוזר. בסיום הבלאנקוס רושמים משחק מאכזב נוסף, אך כזכור שיחקו ללא מרבית שחקני הסגל הבכיר, למעשה שותפו רק השוער קיילור נבאס, נאצ'ו, תיאו הרננדז, מתיאה קובאצ'יץ' ודני סאביוס, אולם בוודאי מעודדים מחזרתו ויכולתו של בייל.


FT: #RealMadrid 2-2 @CFuenlabradaSAD (@Mayoral_Borja 62', 70'; Luis Milla 25', Portilla 89') (agg 4-2).#RMCopa | #HalaMadridpic.twitter.com/iFgASbHF1h

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) November 28, 2017


מלאגה – נומנסיה 1:1 (3:2 בסיכום)

האנדלוסים ממשיכים להדרדר. עם פיגור של 2:1 בחוץ מהמשחק הראשון זה דווקא התחיל טוב כשאדריאן העלה ליתרון את מלאגה בדקה ה-18 כשבעט מהאוויר את ה-0:1 אחרי כדור שהגביה אליו ג'וני. התוצאה הייתה מספיקה כדי להעלות את מיצ'ל ושחקניו לשלב הבא בעקבות שערי חוץ, אבל בדקה ה-53 אונאי אלגסאבל נגח את ה-1:1 שהספיק לקבוצה מהליגה השנייה כדי לעלות לשלב הבא עם 2:3 בסיכום שני המשחקים.


לגאנס – ריאל ויאדוליד 0:1 (1:3 בסיכום)
מאז המשחק הראשון בו ניצחה לגאנס 1:2, הפסידה הקבוצה מפרברי מדריד בארבעה משחקי ליגה רצופים. קבוצתו של לואיס ססאר חזרה לנצח הערב מנגיחה נהדרת של טיטו בדקה ה-34 אחרי הגבהה מכדור חופשי של ראול גרסיה.


סלטה ויגו – אייבר 0:1 (1:3 בסיכום)
בקרב על טהרת הליגה הבכירה, פנדל של יאגו אספס בתוספת הזמן העניק למקומיים את הניצחון, אולם גם כך הם היו עולים לשמינית הגמר לאור העובדה שניצחו בחודש שעבר 1:2.


לבאנטה – ג'ירונה 1:1 (1:3 בסיכום)
קרב נוסף על טהרת "לה ליגה" הפגיש בין לבאנטה לג'ירונה, אולם גם במקרה זה המשחק הראשון היה המכריע בהתמודדות. האורחים דווקא הוליכו משער של חואן מוחיקה בדקה ה-33, אלא שחוסה לואיס מוראלס איזן אחרי 75 דקות של משחק והוציא לאורחת את האוויר מהמפרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי