ראקיטיץ': "מקווה שלעולם לא נראה את ניימאר בבלאנקוס". סרג'י רוברטו יעזוב?

איבן ראקיטיץ'. בדרך לסיטי?
איבן ראקיטיץ'. בדרך לסיטי? | צילום: Gettyimages

הקרואטי של ברצלונה, שלא ישחק הערב נגד מורסיה (20:30, ספורט1), הוסיף: "העזיבה שלו סייעה לנו לגדול כקבוצה". "ספורט": פערים משמעותיים במו"מ להארכת חוזהו של המגן/קשר

(גודל טקסט)
איבן ראקיטיץ' שיחק העונה בכל משחקיה של ברצלונה, אך הערב (רביעי) הוא לא ייקח חלק בגומלין גביע המלך מול מורסיה. בראיון ל"מונדו דפורטיבו" הקשר הקרואטי דיבר על עזיבת ניימאר, סגנון המשחק של בארסה והעובדה ששיחק בכל משחקי הקבוצה העונה.


הקשר החל את דבריו והתייחס לסגנון המשחק של ברצלונה: "חסר השנה קצת ברק לברצלונה. אנחנו זקוקים לתת קצת הצגות. אנחנו יכולים עוד להשתפר במשחק ההגנה, ההתקפה והלחץ, אבל ברור שניאבק על כל התארים השנה. אסור לשכוח שהשחקן הכי טוב שלנו חוץ מלאו מסי עזב, זה היה גורם לזעזוע בכל קבוצה אחרת. הקבוצות מעזות השנה ללחוץ אותנו עמוק בחלק שלנו, אבל האמת זה נותן לנו הזדמנות לצאת למתפרצות. ארנסטו ואלוורדה הביא רעיונות חדשים שאנחנו צריכים להתרגל אליהם. הוא מאמן מאוד חכם".



עזיבת ניימאר: "לא יודע אם הוא באמת מתחרט שעזב. ג'ורדי אלבה אמר שטוב שהוא עזב? אני חושב שאם הייתי קוסם הייתי רוצה אותו לידי בקבוצה, אבל העזיבה שלו סייעה לנו להתגבש יותר ולגדול במונחים של קבוצה. בגלל עזיבתו אנחנו יותר מאוזנים, וכשהוא איננו יש יותר מרחב משחק לאלבה וגם לאנדרס אינייסטה".


מעבר של הברזילאי לריאל מדריד: "מקווה שלא נראה אותו לעולם במדים של הבלאנקוס. עבורי זו הייתה גאווה והנאה שהוא שיחק לצדי. מקווה שיצליח בפ.ס.ז' ואולי יחזור אלינו יום אחד, אבל לא לריאל מדריד. האם אני אשחק בריאל מדריד? שיחקתי בברנבאו משחק צדקה, אבל בלי החולצה של ריאל. אני מקווה שאסיים את הקריירה בברצלונה, וכמובן אשחק עם החולצה של קרואטיה".

️ "WE CAN STILL GROW" #fcblivepic.twitter.com/20XArYBiqb

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 29 בנובמבר 2017

העובדה ששיחק השנה את כל המשחקים העונה: "אצלי לא השתנה כלום תצטרכו לשאול את לואיס אנריקה למה שנה שעברה שיחקתי פחות. השנה אני משחק קצת יותר הגנתי, בגלל שיש לנו שחקנים קבועים בקישור הימני. האמת שבטחתי באנריקה ואני בטוח עכשיו בואלוורדה".


ההפסד לריאל מדריד בסופרקאפ: "זה היה דבר חיובי מבחינתנו. זה עזר לנו להתעורר".


העובדה שיש לברצלונה 16 נציגים במונדיאל: "לא יודע מה זה אומר. רק הזכייה בתארים מדברת".


איבן ראקיטיץ'.
איבן ראקיטיץ'. "לאלבה יש יותר מרחב" (AFP)


עיתון "ספורט" הקטאלוני טוען ששחקני ברצלונה פנו לנשיא המועדון בבקשה שירכוש את פיליפה קוטיניו, למרות שבליברפול לא רוצים למכור את השחקן. הצעה בסך 110 מיליון יורו לא התקבלה על ידי המייטירדס, ויתכן שברצלונה תצטרך לשלם עבורו 150 מיליון יורו, וגם אז לא בטוח שליברפול תהיה מוכנה לשחרר את הברזילאי.


עוד מדווח העיתון שישנם פערים משמעותיים במו"מ להארכת חוזהו של סרג'י רוברטו. הנהלת המועדון רוצה להאריך את החוזה מ-2019 ל-2022 ולשנות את סעיף השחרור מ-40 מיליון יורו ל-400 מיליון יורו. המגן דורש בתמורה לשדרג בצורה משמעותית את שכרו, וכרגע הצדדים רחוקים מהסכמות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי