דיווח: קפה סיכם בריאל מדריד ויגיע כבר בינואר

קארים בנזמה מול קפה
קארים בנזמה מול קפה | Gettyimages

בספרד טוענים ששוערה הצעיר של אתלטיק בילבאו יגיע בחלון ההעברות הקרוב תמורת 20 מיליון יורו. בייל שוב נפצע ופסיכולוג ספרדי אמר: "הפציעות יכולות להיות מבעיות נפשיות, הלחץ הנפשי משפיע עליו"

(גודל טקסט)

היכולת החלשה מפתיחת העונה נותנת את אותותיה, ו"מארקה" טוען היום (חמישי) שהבלאנקוס כבר סיכמו עם שוער אתלטיק בילבאו ונבחרת ספרד, קפה, וישלמו את סעיף השחרור שלו שעומד על 20 מיליון יורו.

בצוות המקצועי מודאגים מהפציעות התכופות של קיילור נבאס ומהיכולת הבינונית שמפגין קיקו קאסייה וחושבים שצרים לשדרג את העמדה הזו. הבלאנקוס בונים על השחקן בן ה-23 שיהיה חלק חשוב מהעתיד של המועדון בעשור הקרוב.

הקבוצה הבאסקית ניסתה לסכל את המעבר לריאל עם שורת הצעות קורצות לשוער כדי שיאריך את חוזהו, אבל קפה סירב להצעות והוא צפוי לעבור לסנטיאגו ברנבאו כבר בתחילת חלון ההעברות של ינואר. בריאל מבינים שצריך לפעול מהר כדי שלא יהיו שינויים של הרגע האחרון.

בתוך כך, גארת' בייל חש בכאבים ברגלו בסיום המשחק מול פואנלברדה בגביע (2:2) ולא צפוי לשחק במשחק הליגה הקרוב מול אתלטיק בילבאו. הוולשי לא שותף באימון ופסיכולוג ספרדי טען: "הפציעות שלו בהחלט יכולות להיות כתוצאה מבעיות נפשיות. הלחץ הנפשי משפיע עליו".

קפה מול בנזמה. בקרוב ישתפו פעולה (gettyimages)
קפה מול בנזמה. בקרוב ישתפו פעולה (gettyimages)

לפי הפרסומים "מארקה" ריאל תנסה לרכוש את מאורו איקרדי מאינטר כבר בינואר ולא לחכות לקיץ והיא מוכנה למשא ומתן מסובך עם הנראזורי עבור השחקן שרק לא מזמן האריך את חוזהו עד 2021. הארגנטינאי טען לא מזמן שלא יענה לטלפון של ריאל, אבל הספרדים בונים על אשתו הדוגמנית וונדה נרה, שגם משמשת הסוכנת שלו ומקווים שהיא תרצה לעבור למדריד.

גארת' בייל. בעיות נפשיות (AFP)
גארת' בייל. בעיות נפשיות (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי