צפו: השופט שלא אישר שער למסי טעה שוב בגדול

איגלסיאס ויאנואבה
איגלסיאס ויאנואבה | Getty

ויאנואבה פסק על פנדל לזכות אספניול ב-2:3 על טנריפה למרות שנגיעת היד היתה בבירור מחוץ לרחבה. מאמן טנריפה: "האוהדים שלנו לא יוכלו לראות אותנו ממשיכים בגביע בגלל השופט"

(גודל טקסט)
השופט איגליאס ויאנואבה שלא אישר שער חוקי של ליאו מסי ב-1:1 של ברצלונה בוולנסיה טעה קשות כעבור ארבעה ימים בלבד כשפסק פנדל שלא היה ולא נברא לטובת אספניול ב-2:3 בגביע נגד טנריפה וגרם להכרעת המשחק.


בעוד התקשורת הספרדית כולה ציפתה שוויאנואבה יושעה אחרי שלא אישר את השער של הפרעוש כשהכדור עבר במלואו את קו השער, השופט המשיך להיות משובץ כרגיל ושרק לפנדל לממרות שנגיעת היד של חורחה סאינס התבצעה בבירור מחוץ לרחבה. כנראה שוויאנואבה צריך להצטייד במשקפיים בדחיפות. הקבוצה מטנריפה עפה מהגביע לאחר שסיימה ב-0:0 במשחק הראשון.



  •  


בספרד טכנולוגיית ה-VAR תיכנס לפעולה רק בעונה הבאה ואין בליגה שלה את טכנולוגיית "עין הנץ" שקובעת אם הכדור עבר את קו השער או לא.


#LoMásVisto El árbitro que no vio el gol de Messi en Mestalla, la vuelve a liar: concede un penalti al Espanyol por unas manos fuera del área ▶ https://t.co/IUkhnmKJdM#CopadelReypic.twitter.com/kHX3fhsnrW

— MARCA (@marca) 1 בדצמבר 2017


"טעויות שיפוט היו ויהיו", נאנח בסיום מאמן טנריפה מרטי, "אבל יש הבדל בין פנדל שנפסק על הקו לעומת פנדל שנפסק שלושה מטרים מהרחבה. אני חושב שזו היתה אחת מתצוגות השיפוט הכי גרועות שנתקלנו בהן מזה זמן רב. האוהדים שלנו לא יוכלו לראות אותנו יותר בגביע בגלל השופט ולא בגלל היכולת שלנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי