בברצלונה מודאגים: ורמאלן יפתח במשחקים הקרובים, מינה יגיע בינואר?

תומאס ורמאלן
תומאס ורמאלן | Gettyimages

אומטיטי ייעדר כחודשיים וחצי, מסצ'ראנו פצוע והבלגי יעלה ב-11. הקולומביאני שתוכנן להגיע בקיץ עשוי להצטרף בקרוב. טוראן נצפה עם סוכנו בלונדון, עשוי לעבור כחלק מעסקת אוזיל. אינייסטה ייעדר מול ספורטינג

(גודל טקסט)
ברצלונה לא הרשימה מול סלטה ויגו ואיבדה אמש (שבת) שתי נקודות חשובות ב-2:2 בקאמפ נואו, אבל לפי מצלמות הטלוויזיה מסתבר שהיא קופחה שבוע שני ברציפות אחרי שמול ולנסיה שער ברור של ליאו מסי בוטל אחרי שעבר את הקו במלואו. "מארקה" קבע שסלטה ויגו פתחה את הליגה מחדש, אבל שער של לואיס סוארס שבוטל בגלל נבדל היה כנראה חוקי. שופט העבר אנדוחר אוליבר קבע בבירור ב"מארקה" שהשער בדקה ה-25 היה חוקי.


בארסה גם חסרת מזל בכל הקשור לבעיטות לקורות ולמשקופים. 19 בעיטות כאלה כבר היו העונה, 11 מהן של מסי. בתוך שבוע הקטלאנים איבדו ארבע נקודות יקרות שיכולות להיות משמעותיות במירוץ לאליפות.




למרות האכזבה במחזורים האחרונים, הנתונים של מסי בליגה הספרדית מדהימים: 14 משחקים, 13 שערים, 4 בישולים, 1,290 דקות, 97 דקות לגול. וזה עוד לפני השערים והבישולים החוקיים שנפסלו.


Leo #Messi in @LaLigaEN
✓ 14 games
✓ 13 goals
✓ 4 assists
✓ 1260 minutes played
✓ 97 minutes per goalpic.twitter.com/5HO7VbIRJH

— FC Barcelona (@FCBarcelona) December 3, 2017


התקשורת הקטלונית עוסקת הבוקר בעיקר בבעיה של חוסר בבלמים למשחקים הבאים בגלל הפציעה של סמואל אומטיטי שמתח את שריר הירך ברגל ימין וייעדר כמעט בוודאות מהקלאסיקו ב-23 בדצמבר בסנטיאגו ברנבאו. אומטיטי עלול להיעדר עד שמונה שבועות, גם חאבייר מסצ'ראנו פצוע והקבוצה תיאלץ להישען על תומאס ורמאלן החלוד ושבע הפציעות.


בעקבות פציעתו של הבלם הצרפתי שייעדר תקופה ארוכה וחאבייר מסצ'ראנו שהביע את רצונו לעזוב בינואר ככל הנראה לסין, מי שעשוי לחזק את ההגנה של הבלאוגרנה בחלון ההעברות הוא הבלם הקולומביאני הצעיר ירי מינה. בלם פלמייראס בן ה-23 שמשחק גם בנבחרת של מולדתו תוכנן לנחות בקיץ בקאמפ נואו תמורת 10 מיליון יורו, אך עשוי לעשות זאת כבר בינואר תמורת תשעה מיליון יורו. 


בתוך כך, הקבוצה הודיעה שאנדרס אינייסטה לא ישחק ביום שלישי מול ספורטינג ליסבון בליגת האלופות בשל עומס על רגלו. הקטלאנים כבר הבטיחו את העלייה וצפויים לעלות בהרכב מלא בשחקנים מחליפים.


המאמן ארנסטו ואלוורדה דיבר פחות על השער שבוטל ויותר על הפציעה של אומטיטי שנחשב כיום לשחקן ההגנה הכי טוב של הקבוצה: "הפציעה של אומטיטי עלתה לנו בהפסד שתי נקודות", קבע. "יכולנו לעלות ל-1:3 ובמקום זאת הסתפקנו בתיקו. היה לנו חוסר מזל לאורך כל המשחק. גם השער שהיה יכול להיות, גם הפציעה של אומטיטי וגם שער השוויון". מסי שכבש את אחד השערים לברצלונה החמיץ את הניצחון ה-300 שלו בליגה במדי ברצלונה, אבל יחפש אותו במחזור הבא נגד ויאריאל במשחק חוץ קשה.


You had one job! #FCBlive#ValenciaBarcapic.twitter.com/3luQkKcEIk

— Dan Kogei (@DannyKogei) November 26, 2017


מאמן סלטה חואן קרלוס אונסואה שהיה עוזרו של לואיס אנריקה בעונות האחרונות אמר: "השוער שלהם מארק אנדרה טר שטגן הולך ומשתבח משחק אחר משחק. בקאמפ נואו משחקי החוץ נראים ארוכים מאוד. זה היה מוזר לשבת על ספסל האורחים".


#FCB | Arda Turan desvelará su futuro en quince días https://t.co/wvPovLRMajpic.twitter.com/rxTuSfY0Lx

— Diario SPORT (@sport) December 3, 2017


בתוך כך ארדה טוראן כלל לא היה במגרש. הוא צולם בלונדון עם סוכנו אחמט בולוט והשמועות על מעברו האפשרי בינואר מתחזקות. ואלוורדה טען שעדיין לא דנו בכך, אבל העיתון "דיילי סטאר" העלה אפשרות שהוא יעבור לארסנל כחלק מעסקת מסוט אוזיל. לעומתו סרג'י רוברטו וג'רארד פיקה אמורים להאריך את החוזה שלהם כבר בשבוע הקרוב.


ארתור. 50 מיליון יורו והוא של ברצלונה (gettyimages)
ארתור. 50 מיליון יורו והוא של ברצלונה (gettyimages)


נשיא גרמיו, רומילדו בולזאן, הבהיר את המצב עם ארתור: "אנחנו רוצים שיישאר, אבל אם ברצלונה כל כך רוצה אותו יש לו סעיף שחרור. תשלמו 50 מיליון יורו ותקבלו אותו".


ארתור עצמו כנראה לא רוצה שהעברתו לברצלונה תהיה רק בזכות הפעלת סעיף השחרור והצהיר: "לא אעזוב את גרמיו בדלת האחורית". אחרי שתמונתו במדי ברצלונה פורסמה ברשתות החברתיות ניסה הקשר הצעיר לתקן את הרושם כשהבהיר לאוהדים שהוא עדיין שחקן גרמיו. הוא גם ביקש סליחה שלא יוכל לשחק בגביע העולם לקבוצות אחרי שנפצע: "אתם יכולים להיות בטוחים שהלב שלי וכל האנרגיה שייכת לגרמיו. אני מכבד את הקבוצה שעזרה לי מאז שבן 14".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי