המחזור של בארסה: הפער בצמרת מוולנסיה עלה ל-5 נקודות

שחקני חטאפה חוגגים
שחקני חטאפה חוגגים | AFP

אחרי ה-0:0 של ריאל בבילבאו בשבת, העטלפים הפסידו 1:0 בחוץ לחטאפה ופספסו הזדמנות להיצמד לבלאוגרנה בפסגה. תוצאות נוספות: לגאנס - ויאריאל 1:3, אייבר - אספניול 1:3, לאס פלמאס - בטיס 0:1

קבוצות: לגאנס ויאריאל
(גודל טקסט)
אחרי הדרמות אתמול בצמרת הטבלה, המחזור ה-14 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשלגאנס חזרה לנצח בליגה אחרי מהפך 1:3 על ויאריאל. חטאפה הפתיעה את ולנסיה כשניצחה את העטלפים 0:1 בעשרה שחקנים, הפער בצמרת מברצלונה עלה ל-5 נקודות. 



חטאפה – ולנסיה 0:1
העטלפים פספסו הזדמנות להיצמד לברצלונה בפסגת הליגה, כשנשארו במקום השני עם 31 נקודות. החבורה של חוסה בורדלאס קטעה רצף של שני הפסדים רצופים, ועלתה למקום השמיני עם 19 נקודות והפרש שערים טוב יותר משל סוסיאדד. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במחצית הראשונה, והאירוע הבולט היה הכרטיס האדום שספג מאורו ארמבארי בדקה ה-25, לאחר שני כרטיסים צהובים תוך ארבע דקות.


ולנסיה ניסתה להשיג שער בחצי השני בזכות יתרון שחקן, והחלה ללחוץ על חטאפה. בעקבות כך, הגנת העטלפים מעט הופקרה ובדקה ה-66 מארקל ברגארה הפתיע את האורחים, כשבעיטה של הספרדי מ-20 מטרים פגעה בדרך בגבריאל מוולנסיה ונחתה ברשת של נטו. בדקה ה-90 החלה תגרה בין שחקני חטאפה למינה, בעקבות התחזות של קשר ולנסיה לפציעה ברחבה. ברגע שהכדור התקרב אליו, מינה נעמד על רגליו ללא בעיה וניסה לבעוט לשער.

1-0 | 79' | Chut de @Carlos10Soler que se va muy desviado #GetafeValenciapic.twitter.com/hSrNGyoyvO

— Valencia CF (@valenciacf) December 3, 2017

לגאנס – ויאריאל 1:3

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, קבוצתו של אסייר גראיטנו שנחשבה התחילת העונה להפתעה של הליגה, חזרה לנצח אחרי מהפך דרמטי על הצוללת הצהובה, שרשמה הפסד שני ברציפות. האורחת איבדה כבר בדקה ה-35 את קרלוס באקה שנפצע והוחלף ברוברטו סוריאנו אך עלתה ליתרון בדקה ה-60 כשכדור ארוך של מנואל טריגרוס הגיע לדני רבה שניצל יציאה רעה של פיצ'ו קוויאר כדי לערוף אותו ולכבוש את ה-0:1.


הקבוצה מפרברי מדריד לא ויתרה ובדקה ה-72 דניאל ריקו השווה ותשע דקות לאחר מכן נביל אל זאהר קבע מהפך כשאחרי מתפרצת הטעה שחקן הגנה ובעט לרשת את ה-1:2. עמוק בתוספת הזמן, גבריאל הברזילאי שבישל את השער השני למרוקאי כבש מקרוב את השלישי שחתם את תוצאת המשחק. 1:3 גדול ללגאנס, שעלתה לפחות זמנתי למקום השביעי. ויאריאל תתכונן למשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי (20:00, שידור ישיר בספורט1).

CRÓNICA I Remontada en Butarque ante el Villarreal (3-1) https://t.co/CLh7ObgcFM#LeganésVillarrealpic.twitter.com/NCTUtakafn

— C.D. Leganés (@CDLeganes) December 3, 2017

תוצאות נוספות
אייבר – אספניול 1:3 
(קיקה 9, איבן אלחו 38, חואן ג'ורדן 69/ סרחיו אנריק – עצמי 79)


לאס פלמאס – ריאל בטיס 0:1 (ג'ונתן קלארי 19)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי